Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biodiversitat vegetal i ecofisiologia

Lider d'una Expression of Interest de l'UE per al 6ª Programa Marco 2002-2006. Titulada: MONITORING the EFFECTS of GLOBAL ENVIRONMENTAL CHANGE on the BIODIVERSITY of SENSITIVE ORGANISMS. Towards a Framework 6 Network of Excellence on the Significance for Europe of Biomonitoring Global Environmental Change. Acronym: MOEBIOS. TP 1.6 - Sustainable development, global change and ecosystems. 1.6.3. - Global change and ecosystems. Responsable de la Càtedra UNESCO de la Universitat de València, Patronat Sud-Nord.