Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Zoología marina

La Unitat de Zoologia Marina és un grup d'investigació de l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva. La nostra unitat compta amb instal·lacions modernes i dissenyades expressament i compartix edifici amb la Planta d'Aquaris d'Experimentació de la Universitat de València. Els punts forts de la Unitat de Zoologia Marina radiquen en la seua capacitat per a atraure finançament extern de la UE i fonts nacionals i en la seua llarga trajectòria de cooperació internacional.