Logo de la Universitat de València Logo Institut Interuniversitari López Piñero Logo del portal

.

Institut Interuniversitari López Piñero. Palau de Cerveró

.

Col·lecció cientificomèdica permanent en el Palau Cerveró

.

Dibuix de S. Ramón y Cajal

.

Biblioteca Historicomèdica "Vicent Peset Llorca"

.

Professors de la Facultat de Medicina de València (1922)

.

Cal·ligrafies de la malaltia

L’enigma de Gaspar Hauser (Kaspar Hauser - Jeder für sich und Gott, 110’)

  • 29 de maig de 2017
Image de la noticia

Dijous 1 de juny, 18:00h

S'inicia el cicle de cinema de juny “Els petits salvatge”, coordinat per Irene Montoro, amb una pel·lícula del director Werner Herzog (1974)

Presentació de l'acte a càrrec Maite Orduña, membre de l’Aula de Cinema, y Antonio Ariño, Vicerector de Cultura e Igualdad de la Universitat de València.

Direcció i Guió: Werner Herzog, Música: Johann Pachebel, Albinoni, Orlando Di Lasso, W.A. Mozart, Fotografia: Jörg Schmidt-Reitwein, Klaus Wyborny, Repartiment: Bruno S., Walter Ladengast, Brigitte Mira, Willy Semmelrogge, Gloria Dör, Volker Prechtel, Enno Patlas, Helmut Döring

Sinopsi: Alemanya, a principis del segle XIX. Kaspar ésun enigmàtic jove que ha passat tota la seua infància tancat i aïllat en una cova: no coneix, doncs, el llenguatge ni té capacitat per relacionar-se amb els altres. Quan, en 1828, algú el deixa abandonat a Nuremberg amb una carta per a les autoritats locals, es converteix primer en una espècie d’atracció de fira i després en una curiositat científica i social. Quan entra en contacta amb la societat ha d'enfrontar-se al rebuig i les burles dels seus semblants.

Imatges: