Logo de la Universitat de València Logo Institut Interuniversitari López Piñero Logo del portal

NOTÍCIA: Participació dels membres de dos projectes de recerca de l’IILP‑UV en la 14 International Conference on the History of Chemistry.

  • 25 de juny de 2025
Image de la noticia

Els dies 11 a 14 de juny es va celebrar a València la 14 International Conference on the History of Chemistry, una de les trobades internacionals més prestigioses en l’àmbit de la història de la química. Al congrés van participar més de 100 especialistes, amb quatre conferenciants plenaris, nou taules especialitzades, una Early Career Session, una sessió de pòsters i sis sessions que van permetre presentar i debatre nombroses investigacions relacionades amb la història de la química.

El congrés va ser organitzat per l’Institut Interuniversitari López PiñeroUV i la EuChemS Division of History of Chemistry. A més, l’esdeveniment va servir per reunir diferents membres de dos projectes de recerca vinculats a l’IILPUV: el titulat “Governar la seguretat i la qualitat: sabers i ignoràncies en agricultura, alimentació i farmàcia” (19392010) (CIAICO/2023/093), així com el projecte “Zones d’intercanvi en la regulació de la tecnociència: Universitat, Indústria i l’esfera pública” (PID2023150413NBC22). Els membres dels dos projectes no només van presentar diverses comunicacions, sinó que també van organitzar diversos panels al congrés i van formar part del comitè organitzador i del comitè local, permetent una notable visibilització dels dos projectes davant d’una àmplia audiència internacional.