Logo de la Universdad de Valencia Logo Facultad de Formación del Profesorado Logo del portal

Secretaria: Informació general

Funcionament de la Secretaria

Desde aquesta pàgina pots accedir, utilitzant les diferent pestanyes, a l'informació de tots els tramits que es poden realitzar en Secretaria. 

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades decaràcter personal, per la realització de qualsevol consulta i /o tràmit administratiu, l’estudiant ha de presentar el seu Document Nacional d’Idtentitat en vigor (DNI o passaport) o autorització de la persona interessada (conforme al model que es pot descarregar baix adjuntant una còpia del DNI de la persona representada)

Model d’autorització

Gestions administratives electròniques

La Universitat de València posa a la disposició dels usuaris la Seu Electrònica ENTREU a través de la qual es pot accedir a información, serveis i tràmits electrònics de l’Administració de la Universitat de València. Aquest procediment estalvia desplaçaments a les dependències de la Universitat.

La Secretaria Virtual ofereix una oferta de diferents serveis d’informació als diferents col·lectius d’usuaris de la Universitat de València.