Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Desenvolupament, Institucions i  Integració Econòmica Logo del portal

Èxits dels nostres estudiants

• 21 de juny de 2017

Rebem fantàstiques notícies de dos estudiantes de la promoció 2015-2016 del Màster Oficial en Desenvolupament, Institucions i Integració Econòmica.

Dues estudiantes de la promoció 2015-2016 del Màster en Desenvolupament, Institucions i Integració Econòmica han rebut bones notícies els darrers dies.

Per una banda, Ana Mar Bueno Cardona ha rebut el premi extraordinari del màster. A més, Araceli Giménez Navarrete ha publicat un article a partir del seu Treball Fi de Màster en el mitjà Revista EDHC, de la UV, amb el títol "La  cuestión alimentaria en India: El papel del Sistema Público de Distribución de Alimentos”.

La nostra enhorabona a totes dues!