Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

Departament de Comercialització i Investigació de Mercats

La Universitat de València va crear per acord del Consell de Govern de 28 d'octubre de 2003, el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats adscrit a la Facultat d’Economia.

Està format per 52 professors i professores, 27 a temps complet i 25 a temps parcial, i 7 membres del personal d'administració i serveis compartits amb el Departament de Direcció d'Empreses Juan José Renau.

Del seu professorat, 30 posseeixen el títol de doctor i es distribueixen per les següents categories:

  • Catedràtics d'Universitat: 6
  • Titulars d'Universitat: 10
  • Catedràtica d'Escola Universitària: 1
  • Titular d'Escola Universitària: 1
  • Contractat Doctor: 1
  • Ajudants Doctors: 8
  • Associats: 25

Docència

La seua docència es concentra en diverses titulacions de l'àrea empresarial. A nivell de postgrau coordina les següents titulacions:

Participa en els màsters: Direcció i Planificació del Turisme, Gestió de les Arts, Comerç Internacional, Sistemes i Serveis de la Societat de la Informació, Gestió de la Qualitat, Economia Social i en el Work, Organizational and Personnel Psychology.

Línies d'Investigació

Les seues línies d'investigació se centren en:

  • Canals de distribució
  • Comportament del consumidor
  • Màrqueting de serveis
  • Màrqueting estratègic
  • Màrqueting internacional
  • Màrqueting turístic
  • Noves tecnologies en màrqueting
  • Producte, marca i preu
  • Publicitat i promoció integrada
  • Vendes

Les seues investigacions es difonen en publicacions periòdiques nacionals i internacionals, congressos i seminaris nacionals com els de ACEDE, AEDEM, Aedemo i Trobades de Professors de Màrqueting, entre d'altres, i a nivell internacional en els de la Academy of Marketing Science i la European Marketing Academy, entre d'altres.