- 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
- 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
- 16492: Adquirir el coneixement que permeta actuar en respecte als drets fonamentals i als principis d'igualtat.
- 16491: Conéixer i aplicar els coneixements i competències adquirides en l'àmbit professional en nutrició i alimentació.
- 16490: Conéixer les diferents ajudes ergogénicas.
- 16489: Planificar per disciplines esportives les estratègies d'intervenció dietètica.
- 16488: Planificar estratègies d'intervenció per a hidratar.
- 16487: Estudiar punts anatòmics, proporcionalitat i composició corporal en el marc de la cineantropometría i l'antropometria.
- 16486: Conéixer les estratègies més adequades en educació alimentària.
- 16301: Conéixer la normativa sobre informació alimentària, la seua publicitat i estratègies de venda.
- 16300: Conéixer les estratègies, ferramentes i disseny de plans de mitjans socials, màrqueting alimentari i tecnologia de la informació i la comunicació (TIC) , per a l'exercici de l'activitat dietètica.
- 16299: Saber dissenyar gabinets dietoterapéuticos i unitats de Nutrició hospitalària.
- 16298: Identificar, organitzar i elaborar projectes de cooperació al desenvolupament en l'àmbit de la nutrició i la salut.
- 16297: Valorar la importància de la restauració col·lectiva per a la consecució d'una gastronomia saludable i el desenrotllament d'una cultura de l'alimentació en la recuperació de tradicions culinàries i models alimentaris.
- 16296: Fomentar l'emprendimiento, desenvolupament de patents i de know-how en l'àmbit de la nutrició y/o alimentació.
- 16295: Desenvolupar i redactar resultats y/o publicar treballs científics en Nutrició.
- 16294: Capacitar al desenvolupament de tecnologia culinària adaptada a teràpies nutricionals individualitzades i comunitàries.
- 16293: Desenvolupar habilitats per a la planificació de programes d'intervenció amb un enfocament participatiu de la comunitat.
- 16292: Conéixer la relació entre el desenrotllament de les polítiques i la salut, l'alimentació i la nutrició, la seua construcció, formulació i implementació i analitzar críticament les polítiques en curs en la resolució de problemes.
- 16291: Introducir al estudiante con elementos claves en la comprensión de las políticas de alimentación y nutrición y su contexto.
?
?
- 16290: Analitzar els nutracéuticos comercialitzats amb possible utilitat personalitzada.
- 16289: Ensenyar la metodologia de la Nutrició Basada en l'Evidència.
- 16238: Elaborar tractaments dietètics adaptats a cada situació fisiològica y/o patològica i/o comunitària.
- 16237: Llevar a término la secuencia global (diseño, ejecución y análisis) para el estudio cuantitativo y estadístico de resultados de investigación.
?
?
- 16236: Dissenyar estratègies metodològiques per a respondre a preguntes d'investigació.
- 16235: Capacitat per a formular preguntes (objectius i hipòtesi) d'investigació en alimentació i nutrició humana.
- 16234: Capacitat per al maneig de, articles, documents científics i fonts jurídiques (legals, jurisprudencials i doctrinals) i ètiques entorn de la nutrició, alimentació i l'exercici professional.
- 15361: Projectar sobre problemes concrets els seus coneixements i saber resumir i extractar els arguments i les conclusions més rellevants per a la seva resolució.
- 16233: Utilitzar les distintes tècniques d'exposició oral, escrita, presentacions, panells, etc., per a comunicar els seus coneixements, propostes i posicions i tenint en compte un llenguatge integrador i igualitari.
- 15359: Participar en debats i discussions, dirigir-los i coordinar-los i ser capaços de resumir i extreure'n les conclusions més rellevants i acceptades per la majoria.
- 15357: Saber treballar en equips multidisciplinaris reproduint contextos reals i aportant i coordinant els propis coneixements amb els d'altres branques i intervinents.
- 15356: Contemplar en conjunt i tenir en compte els diferents aspectes i les implicacions en els diferents aspectes de les decisions i opcions adoptades, sabent triar o aconsellar les més convenients dins de l'ètica, la legalitat i els valors de la convivència social.
- 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
- 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- 16065: Elaborar y manejar los escritos, informes y procedimientos de actuación más idóneos para los problemas suscitados y utilizando un lenguaje no sexista.
?
?
- 10016: Ser capaços d'obtenir i de seleccionar la informació i les fonts rellevants per a la resolució de problemes, elaboració d'estratègies i assessorament a clients.
- 13965: Planificar, ordenar i canalitzar activitats de manera que s'evitin al màxim els emprevistos, es prevegin i minimitzin els eventuals problemes i s'anticipin les seves solucions.
- 15362: Conèixer i utilitzar amb fluïdesa els blocs normatius reguladors de l'empresa i les categories, normes i tràmits jurídics, així com els pronunciaments judicials més significatius.