La sol·licitud es realitzarà a través de la seu electrònica de la Universitat mitjançant l'enllaç que figura en la pestanya “Sol·licitud”.
Cada persona interessada només podrà realitzar una única sol·licitud, podent triar fins a un màxim de tres opcions entre les especialitats oferides.
Podran presentar la sol·licitud de preinscripció, en els terminis indicats, aquelles persones que complisquen amb els requisits d'admissió generals i específics de cada especialitat del Màster Universitari en Professor/a de Educació Secundària.
Requisits específics per a cada especialitat: consulte en els requisits específics d'admissió a cada especialitat.
Proves especialitat i d'idiomes: en el supòsit que l'estudiant no acredite la formació prèvia necessària per a accedir a l'especialitat o especialitats sol·licitades, o no aporte acreditació del nivell d'idiomes exigit per a accedir al màster, se li comunicarà el moment a partir del que haurà d'inscriure's en les proves d'acreditació que es convocaren a aquest efecte.
1.- Estudiants pendents d'acabar els seus estudis .
El/l'estudiant que finalitze els estudis d'accés al màster en el present curs acadèmic 2013-2014, podrà preinscriure encara que en el moment de presentació de la seua sol·licitud no haja finalitzat aquests estudis. En tot cas, si resultara admès a un Màster, ho serà amb caràcter “condicional” al fet que en el termini establit, acredite, davant el Servei de Postgrau (Secció de Secundària – Aulari Monteolivet), la finalització dels mateixos.
Es recomana als/les estudiants que es formalitzen la seua preinscripció en la primera o segona fase, segons prevegen que podran acreditar la finalització dels seus estudis d'accés en els terminis establit en el calendari: abans del 17 de juliol (primera fase) o del 29 de setembre (segona fase).
El fet de sol·licitar la preinscripció abans no genera cap dret ni preferència.
La no acreditació de la condició de titulat en els períodes establits, comporta la pèrdua de la plaça adjudicada provisionalment de forma condicional i, si escau, que s'adjudique als candidats que estiguen en llista d'espera.
2.- En la sol·licitud electrònica
a) En la sol·licitud electrònica haurà d'indicar:
- Les dades personals i acadèmics. Els/les estudiants amb nacionalitat no espanyola o sense residència a Espanya, en els camps “província de naixement”, “municipi de naixement”, “província de residència” i “municipi de residència”, s'haurà de seleccionar l'opció “estranger”.
- Les especialitats del Màster en les quals estiga interessat, per ordre de preferència, fins a un màxim de tres. La preferència és determinant, ja que les places oferides en els Màsters s'assignaran respectant l'ordre indicat per l'estudiant en la seua sol·licitud. En els supòsits en els quals existisca major demanda que places oferides, aquestes s'adjudicaran d'acord amb el resultat de la baremació dels mèrits realitzada per la Comissió de Coordinació Acadèmica.
- La modalitat de dedicació (a temps complet o a temps parcial) en la qual desitjaria cursar el Màster. En cas d'optar per cursar el màster a temps parcial, ha d'adjuntar una breu justificació.
- En el supòsit de minusvalidesa amb un grau igual o superior al 33% reconegut, que s'opta pel contingent de 5% reservat a discapacitats. En aquest supòsit, haurà d'indicar-se aquesta circumstància en el camp corresponent del formulari electrònic, i annexar la documentació justificativa corresponent.
- L'abonament de la taxa d'estudi d'equivalència de titulació estrangera. Aquells estudiants que accedisquen mitjançant un títol universitari estranger, no homologat, i expedit en un sistema educatiu alié a l'Espai Europeu d'Educació Superior hauran de realitzar el pagament electrònic de la taxa de 155,22 euros a través del propi formulari electrònic de preinscripció. Aquest pagament serà indispensable per a completar el procés de preinscripció.
b) Registre i comprovació
- Una vegada completada la sol·licitud haurà d'enviar telemàticament el formulari prement el botó “enviar”, de la pestanya “finalitzar”.
- Per a comprovar que la seua sol·licitud s'ha registrat correctament pot prémer l'opció “obtenir document” mitjançant el qual se li generarà una còpia en format PDF i en la qual figurarà l'identificador de la sol·licitud, la data i hora de presentació de la mateixa, el nombre de registre i l'empremta digital del document.
3.- Cartes de preadmissió
Si amb caràcter previ a la data prevista per a la resolució de l'admissió necessites acreditar, bé per a sol·licitar una beca i/o tràmits relacionats amb el visat o uns altres, la teua condició de sol·licitant d'accés al màster, pots demanar l'expedició d'una carta de preadmissió a través de la següent adreça electrònica: infosecundaria@uv.es.
Per a expedir aquest document és necessari, en tot cas, haver realitzat prèviament la sol·licitud de preinscripció.
4.- Reactivació de la preinscripció en fase II
La sol·licitud de reactivació de la preinscripció de fase I a la fase II, la realitzaran, en el termini del 29 de juliol al 2 de setembre de 2014, els estudiants preinscrits en fase I que no s'hagen matriculat en cap especialitat, per mitjà del procediment següent:
- SOL·LICITUD: a través de l'enllaç en la web de Postgrau, a la sol·licitud de preinscripció.
- Caldrà identificar-se amb l'usuari i contrasenya amb què es va realitzar la preinscripció en fase I.
- Apareixeran dos opcions:
- Reactivar.
- Sol·licitud nova.
- Se seleccionarà l'opció "Reactivar", per als casos en què se sol·licita passar a fase II, sense canvis d'especialitat
- Se seleccionarà l'opció "Sol·licitud nova", en els casos en què es vol passar a fase II i a més, canviar l'orde d'especialitat seleccionats en fase I. En este cas, caldrà adjuntar novament, la documentació requerida on line per a la preinscripció. Es podrà seleccionar la documentació que es va adjuntar en la preinscripció de fase I, en la pestanya de documentació a adjuntar, seleccionant l'opció "repositori", en compte de "adjuntar".