Sol·licitar una sala virtual de videoconferència.
Per organitzar una videoconferència Connect és necessari fer una sol·licitud de reserva d’una sala virtual, amb una antelació mínima de 24/48 hores). Les sol·licituds de sales han de realitzar-se des de la Secretaria Virtual de la Universitat (https://secvirtual.uv.es/).
|
ACCÈS A LA SECRETARIA VIRTUAL. Enllaç per accedir directament a la Secretaria Virtual de la UV. |
En https://secvirtual.uv.es l’opció a seleccionar és “Reserva d’espais i recursos” en la secció “Personal”. A continuació premerem sobre “Disponibilitat i Reserves”. (Si utilitzem l’enllaç de la caixa de dalt de la imatge, podem saltar-nos aquests passos).
Hem de triar com a Espai: “VIDEOCONFERÈNCIA” (Reunions o Docència) i hem d’indicar la data i hora desitjada seguit del botó “Realitzar la reserva”.
Disposem d’un videotutorial sobre com fer la reserva de sala en:
|
FER UNA RESERVA DE SALA VIRTUAL D'ADOBE CONNECT. Como fer una reserva de sala virtual en la UV. |
Una vegada realitzada la reserva, es rep immediatament un correu de confirmació d’enviament de la sol·licitud, i unes 24/48 hores després, rebrem un altre correu electrònic amb la informació de la sala assignada, la URL, la informació que hem de proporcionar als assistents i la resta de la informació de la sala virtual.
En aquest correu que rebem es diferencien dues parts: una per a nosaltres (com a amfitrió) amb la URL i tota la informació referent a la sala, i l’altra part, amb tota la informació necessària per als Participants o Invitats (espanyol i anglès).
|
|
|