Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Façana edifici Amadeu de Savoia

Jornada Tècnica de la CEDU a la Universitat Politècnica de Madrid sobre "Escolta Activa"

• 10 de maig de 2019
Escut Universitat Politècnica de Madrid

El passat 9 de maig, la síndica de greuges va assistir a una Jornada Tècnica de Treball de la CEDU sobre "Fonaments i actituds bàsiques en l'Escolta Activa", a càrrec de la Dra. Consuelo Santamaría. L'escolta activa és una habilitat complexa que requereix entrenament i que és fonamental en qualsevol situació on s'estableix una relació d'ajuda. La consideració de la persona en conflicte està per damunt del propi conflicte. Per això, centrar-se en la persona és una garantia que ajuda a acceptar les pròpies responsabilitats, al mateix temps que facilita el benestar personal. Per a poder dur a terme aquesta habilitat és necessari partir d'unes actituds bàsiques, i en aqueix context s'emmarca aquesta activitat formativa promoguda per la CEDU.