Number of exam attempts
These are opportunities that exist for passing a course. You have six attempts per subject. If you do not take the exam it will not be counted towards the number of attempts. If you have 15% or fewer pending subjects to finish your degree, there is no limit on the number of attempts.
Moving exam attempts to an earlier date
You are entitled to move the exam to an earlier date if you are a University of Valencia student and have a maximum of two subjects left to finish your degree programme, regardless of the number of subject credits. A request must be made in advance for all remaining subjects that need to be passed. You must be enrolled in these subjects in the same academic year in which the request has been made.
Advancing the exam date is not subject to a fee, and must be requested in the faculty or school in which you are enrolled, within the established time limit.
SOL•LICITUD D'AVANÇAMENT DE CONVOCATÒRIA - CURS 2024/2025
Termini per a presentar la sol·licitud:
En el moment de l'automatrícula
Lloc: Portal de Serveis > Automatrícula
Els exàmens es realitzaran entre finals de setembre i primera quinzena d'octubre de 2024. En el cas de no presentar-se o no superar una assignatura, la seua segona convocatòria seria la següent convocatòria ordinària d'examen d'eixa assignatura.
TFG: El dipòsit avançat del TFG es podrà presentar fins al 8 de gener de 2025 (en 1ª convocatòria) i, si escau, fins al 3 de juny (en 2ª convocatòria). En cap cas podrà presentar-se en la segona convocatòria ordinària de juliol de 2025.
Pràctiques Externes: La 1ª convocatòria serà a gener de 2025 i, la 2ª convocatòria, a juny de 2025. En cap cas podrà presentar-se en la segona convocatòria ordinària de juliol de 2024.
Procediment i requisits:
- Es presenta la sol•licitud mitjançant l'automatrícula. A l'inici de l'automatrícula, es marcarà l'opció d'avançament de convocatòria i es marcaràn les assignatures de les quals es sol·licita.
- Per a sol·licitar l'avançament del TFG, a més a més de la sol·licitud, s'haurà d'adjuntar (també en l'automatrícula) un document de manteniment o no de tutoria, en el qual, si es tracta de primera matrícula del TFG, haurà d'especificar el departament preferit; si, pel contrari, es tracta de segona matrícual del TFG, s'ha d'indicar si es desitja mantenir o canviar de tutoria, especificant tutor/ra del curs anterior o departament corresponent.
- A la Secretaria, durant la primera quinzena de setembre de 2024, es comprovarà els requisits :
- que l'alumnat tinga pendent un màxim de dos assignatures per a finalitzar la titulació (sense comptar amb el TFG i l'assignatura Pràctiques Externes).
- que estiga matriculat de totes les assignatures pendents en el curs en què sol·licita l'avançament.
- que haja demanat l'avançament per a totes les assignatures, inclós el TFG i Pràctiques Externes.
- que l’alumnat haja estat matriculat prèviament en les assignatures corresponents, excepte del TFG i de Pràctiques Externes.
Documentació a presentar:
Marcar "Avançament de convocatòria" a l'inici de l'automatrícula i, a més a més, en el cas d'avançament del TFG, adjuntar el document de manteniment o no de tutoria.
Resolucions:
A partir del 13 de setembre de 2024, es notificarà la data, hora i lloc de l'examen. No es podrà renunciar posteriorment.
Calendari d'exàmens Convocatòria avançada (s'anirà actualitzant amb la informació pendent)
Normativa:
Reglament d'avaluació i qualificació de la Universitat de València per a títols de grau i màster, art. 10. ACGUV 108/2017