MARGARIDA CASTELLANO SANZ
PDI-Ajudant Doctor/A
Àrea de coneixement: DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA
Departament: Didàctica de la Llengua i la Literatura
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura
Facultat de Magisteri
Universitat de València
Av. dels Tarongers 4
46022-València
(Despatx ES-05 / Tlf. 9616 25375)
ORCID ID: 0000-0003-1497-8176
Publicacions en revistes
-
Castellano Sanz, M.
(2021)
La construcció de la identitat postmoderna en la literatura infantil i juvenil. Full de lectura: Revista de Reflexió i Acció Sobre la Lectura. ISSN: 2792-6605
-
-
Castellano-Sanz, M.
(2022)
Joan Fuster i la didàctica de la llengua. Quaderns d'Educació Contínua, 47, pp. 145 - 147
. ISSN: 1575-9016
-
-
Altres Publicacions
Castellano Sanz, Margarida. (2021). A la recerca d'un temps perdut. Memòria i identitat en l'obra autobiogràfica de Carmelina Sánchez Cutillas Des de les fronteres del silenci: aproximació crítica a l'obra de Carmelina Sánchez-Cutillas. . (pp. 69 - 78) .
Castellano-Sanz, M. (2023). Revisar los cuentos clásicos desde el arte abstracto: una propuesta de construcción del relato a partir de la pedagogía de las multiliteracidades . (pp. 65 - 82) .
Castellano-Sanz, M. (2023). Enhancing Digital Culture in English through the Pedagogy of the Multiliteracies . (pp. 123 - 138) .
Castellano-Sanz, M. (2018). Les altres catalanes. Memòria, identitat i autobiografia en la literatura d'immigració . (pp. 1 - 280) .
Castellano-Sanz, M. (2016). Autocensura en la literatura de inmigración contemporánea escrita por mujeres Prohibido leer. La censura en la literatura infantil y juvenil contemporánea . (pp. 405 - 4112) .
Castellano-Sanz, Margarida. (2023). Enhancing Digital Culture in English through the Pedagogy of the Multiliteracies Investigación interdisciplinar: Educación y construcción del conocimiento . (pp. 129 - 144) .
Castellano-Sanz, Margarida. (2023). Revisar los cuentos clásicos desde el arte abstracto: una propuesta de construcción del relato a partir de la pedagogía de las multiliteracidades Livro-objeto: Metaficção, hibridismo e intertextualidade . (pp. 65 - 81) .
Castellano-Sanz, M.; Selfa-Sastre, M. (2023). Noies i joves transgressores a la Literatura Infantil i Juvenil catalana del segle XXI: de la infantesa a l'adolescència Nenas transgresoras na LIX . (pp. 55 - 76) .
Estades a Centres de Recerca
Londres. ANGLATERRA, 2016. Multiliteracitat en l'aula: usos dels àlbums il·lustrats en l'aprenentatge de la llengua. Altres (especificar) - Estada Erasmus.
Aveiro. PORTUGAL, 2022. Multiliteracities and Picturebooks. Altres (especificar) - Estada Erasmus.
Londres. REGNE UNIT, 2022. Cultural Studies, Migration Studies and its application to Second and Third Language Acquisition. Convidat.
Reading. REGNE UNIT, 2023. Picturebooks and multimodal readings: enhancing students' critical thinking through Children and YA's literature. Convidat.
Reading. REGNE UNIT, 2023. Picturebooks and multimodal readings: enhancing students' critical thinking through Children and YA's literature. Convidat.
Conferències
'Using a Multiliteracies Approach to Foster Narrative Techniques through Picture Books'. (Seminar 'Comics and Graphic Novels: The Power of the Visual' - Universitat Jaume I), 23/11/2021. Castelló. ESPANYA.
Género y lecturas multimodales a través del álbum ilustrado: potencialidades para la didáctica de la lengua y la literatura. (BIP -Mujer e identidad: representaciones artístico-literarias en la España plural y multicultural contemporánea), 22/06/2023. Torí. ITÀLIA.
Projectes