Enquesta estudiants sobre estil de vida i consum de substàncies

 
Anàlisi de l'estil de vida i consum de substàncies addictives en estudiants de la Universitat de València: Creació de material didàctic en Salut Pública (SICES)

Període de l'esdeveniment: De 17 de de novembre de 2025 a 5 de de desembre de 2025. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

 

Lloc de realització:

 
Descripció:

Estimats/as estudiants,

Des del Departament de Medicina Preventiva (Facultat de Medicina) volem convidar-vos a col·laborar en un Projecte d'Innovació Educativa (PIEC: 3346460) que té com a objectiu analitzar els hàbits de vida i el consum de substàncies addictives en diferents períodes lectius, entre l'alumnat dels diferents campus de la Universitat de València.

Per a això, us demanem que dediqueu uns minuts a completar la següent enquesta, la duració estimada de la qual és de 5 minuts. Una vegada finalitzat l'anàlisi de les dades, compartirem els resultats amb tota la comunitat universitària.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració.

https://forms.gle/G5vAtpGQbAKPpFBp8


Salutacions cordials,

Departament de Medicina Preventiva

 
Organitza:
 

Contacta: rocio.barragan@uv.es

 
Més informació: