.jpg)
Període de l'esdeveniment: De 23 de d’octubre de 2025 a 24 de d’octubre de 2025. Dijous i divendres de 09:00 a 14:30.
Lloc de realització: Saló d'Actes, Facultat de Psicologia i Logopedia, Universitat de València
Les Jornades Internacionals SEL4@ll sobre Innovació i Tecnologia en Educació Socioemocional se celebraran els dies 23 i 24 d’octubre de 2025 a la Universitat de València.
Aquesta trobada forma part del projecte europeu SEL4@ll, dedicat al desenvolupament i l’avaluació de recursos digitals per a potenciar les competències socioemocionals de l’alumnat i del professorat.
Durant dos dies, experts, docents i professionals compartiran experiències sobre l’ús de la innovació digital, la intel·ligència artificial i els serious games en l’educació socioemocional. Les jornades inclouran conferències, simposis i sessions aplicades per a afavorir la reflexió conjunta i la creació de xarxes de col·laboració.
L’esdeveniment és gratuït i obert a tota la comunitat educativa i científica, amb l’objectiu d’impulsar pràctiques transformadores que promoguen l’aprenentatge socioemocional i el benestar en l’àmbit educatiu europeu.
Grup EMINA.
Contacta: sel4all@uv.es