Aconsegueix les teues entrades amb descompte per a la Copa de Tenis Faulcombridge-Open Ciutat de València
- Servei de Màrqueting i Comunicació
- 26 d’octubre de 2023
El torneig vol obrir les portes als universitaris i ha arribat a un acord de col·laboració amb la Universitat de València perquè els seus estudiants puguen gaudir del torneig amb un descompte del 5% en les entrades.
La Copa Faulcombridge Ciutat de València se celebrarà del 19 i 26 de novembre sobre la terra batuda del Club de Tenis València i reunirà grans raquetes tant del circuit masculí com femení.
L'ITF femení assoleix la seua setena edició pujant de categoria a 100.000 $ i estarà configurat per un quadre individual amb 32 jugadores i un quadre de dobles amb 16 parelles. Mentre que la Copa Faulcombridge, que va nàixer en el CTV en 1933, assoleix el seu noranté aniversari i coincidirà amb la retirada de Pablo Andújar.
En el palmarés d'aquest torneig figuren noms com els d'Orants, Santana, Gimeno, els germans Arilla o un dels últims guanyadors, David Ferrer. Igual que en la competició femenina, el quadre principal individual el conformaran 32 tennistes, a més de 16 parelles en els dobles, i ja hi ha confirmats noms de gran nivell com Bernabé Zapata, Roberto Bautista o Marcel Granollers.
Els horaris dels partits seran a partir de les 9.00 hores de dilluns a divendres i a partir de les 11.00 el dissabte i el diumenge en el Club de Tenis València (carrer Cavanilles 7, València).
La venda d'entrades per a cadascuna de les jornades ja està operativa en la web oficial del torneig amb preus que oscil·len entre els 5 € i els 30 €. Aconsegueix el 5% de descompte utilitzant el codi AMIGOSUV5.
Arxivat en: