El BEA guanya les eleccions d’estudiants
- Servei de Màrqueting i Comunicació
- 27 de novembre de 2023

El sindicat d’estudiants Bloc d’Estudiants Agermanats (BEA) ha guanyat les eleccions d’estudiants per a la renovació parcial del claustre a l’obtenir 27 representants en les eleccions celebrades el darrer 23 de novembre.
El darrer dijous 23 de novembre 47374 estudiants de la Universitat de València estaven cridats a renovar els 75 representants del claustre que pertanyen a aquest col·lectiu.
El comicis han comptat amb una participació del 14,82%, més de dos punts i mig superior respecte als anteriors, essent la millor xifra de participació des de la convocatòria de l’any 2012.
Els resultats han posicionat al Bloc d’Estudiants Agermanats (BEA) com el col·lectiu que tindrà més representants claustrals, amb un total de 27, 7 més que en 2021. Unió-EV ha sigut l’associació que ha obtingut els segons millors resultats, amb un total del 24 representants, quatre més que en les anteriors eleccions. En tercera posició ha quedat SAÓ, que han perdut 6 representants respecte del 2021, obtenint un total de 20 representants. Per últim trobem, CREA (col·lectiu de la Facultat de Dret) amb dos representants, Estudiants Fisioteràpia amb un claustral, i Associació Valenciana d’Estudiants d’Odontologia (AVEO) amb un representant també.
Així mateix, també estaven cridats a les urnes diversos col·legis censals del PDI, PAS i PIF per a cobrir diverses vacants.
Arxivat en: Claustre , PAS , PDI , Estudiant/a