La Clínica Odontològica de la UV s’adapta per a atendre a pacients amb mobilitat reduïda.
- Servei de Màrqueting i Comunicació
- 29 de juny de 2023
La Clínica ha realitzat la reforma de les seues instal·lacions i l’adquisició d’una nova cadira que facilita els tractaments odontològics als pacients amb mobilitat reduïda.
La rectora de la Universitat de València, M. Vicenta Mestre; el gerent de la Universitat de València, Juan Vicente Climent; el president de COFIVA (Coordinadora de Persones amb Diversitat Funcional Física de la Comunitat Valenciana), Adolfo Conesa; el director de la Fundació Lluís Alcanyís, José Manuel Almerich; la directora general d’Atenció Primària i Autonomia Personal de la Generalitat Valenciana, Mercé Martínez; i el director de la Unitat de Pacients Especials de la Clínica Odontològica, Francisco Silvestre han visitat les instal·lacions de la Unitat de Pacients Especials per visitar i conèixer de primera mà les noves prestacions que aporta la nova cadira odontològica adaptada a pacients de mobilitat reduïda.
Aquest seient facilita els tractaments odontològics que ofereix la unitat ja que compta amb un novedós sistema capaç d’adaptar-se a diferents cadires de rodes. D’aquesta manera, els pacients amb mobilitat reduïda no han d’alçar-se i acomodar-se en la cadira, sinó que de manera ràpida i còmoda, la nova cadira col·loca i eleva la cadira de rodes del pacient per a que l’usuari puga rebre el tractament amb les menors molèsties possibles.
Amb aquesta nova incorporació tècnica, la Unitat de Pacients amb Necessitats Especials compta amb dos gabinets d’atenció, un estàndard per a pacients sense dificultats de mobilitat i altre per als que si que hi tenen.
Arxivat en: Fundació Lluís Alcanyís , Clínica odontològica , Salut