Curs 2026-2027
Les persones que vulguen accedir a 1r curs de l'Itinerari formatiu la Nau Gran de Sagunt "Història, Arqueologia i Patrimoni" han d'omplir els documents “FULL D'INSCRIPCIÓ” i “ORDRE DE DOMICILIACIÓ” amb una fotocòpia del DNI i fotografia de carnet. Aquesta documentació ha d'enviar-se al correu naugransagunt@uv.es.
El termini d'inscripció de La Nau Gran Sagunt comença el 15 de setembre de 2026.
La matrícula serà per rigorós ordre d'inscripció. La Universitat es posarà en contacte amb els estudiants acceptats quan finalitze el període d'inscripció.
La matrícula de 2n i 3r curs de La Nau Gran Sagunt començarà també el 15 de setembre i l'alumnat haurà d'entregar només el “FULL D'INSCRIPCIÓ. L'ordre de domilició bancària només cal entregar-la si ha canviat de número de compte bancari. Aquesta documentació ha d'enviar-se també al correu naugransagunt@uv.es.
Telf de contacte: 96 398 3800
Matrícula per curs 210,54 euros.



