Universitat de ValènciaUVsociety,UVsociety Logo del portal

Visita guiada a l'exposició de l'església de "Nuestra Señora de la Asunción" d'Utiel

  • December 12th, 2024
cartell utiel

Serà el dijous 19 de desembre de matí en dos torns

La recuperació del nostre patrimoni és una missió principal de les institucions culturals, com ara la Universitat de València, a través del Vicerectorat de Cultura i Societat, juntament amb les entitats locals, començant per l'ajuntament d'Utiel, que representa la població en el seu conjunt. I també la col·laboració de la parròquia d'Utiel, que en el present cas manté l'ús de l'edifici religiós, més Radio Utiel, con la ayuda de la Diputació de València i Caixa Popular, com resulta habitual.

Per a demostrar i donar a conéixer el valor del nostre patrimoni, així com la importància de recuperar-lo, des d'UV Societat s'ha promogut l'exposició "Restauració de l'església de Nuestra Señora de la Asunción d'Utiel: Història d'una ambició".

Ara arribem a un moment principal de la difusió del treball de recuperació i valoració del nostre patrimoni, que ajuda a conéixer millor tota la tasca i el recorregut fins a poder arribar al moment actual de gaudir de nou del nostre patrimoni en la seua esplendor. La visita guiada a cura de la gestora cultural de la Universitat de València, Marta Ruis Jiménez, repassarà en dos torns l'exposició "Restauració de l'església de Nuestra Señora de la Asunción d'Utiel":

- Dijous 19 de desembre.

- Torn 10.30h, adreçat a l'alumnat dels IES d'Utiel.

- Torn 11.30h, adreçada al públic en general. Entrada lliure, aforament limitat.