Taller de llengua i cultura poloneses, nivell A1

Període de l'esdeveniment: De 8 de març de 2017 a 17 de maig de 2017. Dilluns i dimecres de 17:30 a 19:00.

Lloc de realització: Servei de Política Lingüística, carrer del Sarpis, 29, Edifici Beatriu Civera, planta baixa

Descripció:

Tallers de llengües i cultures - primavera de 2017

Nou taller de polonès de nivell A1!

Les llengües cobertes aquesta edició són: introducció a les llengües eslaves, ucraïnès, polonès i italià. Tindran lloc entre el 13 de febrer i el 18 de maig de 2017. El de polonès de nivell A1 començarà a partir del 8 de març.

El Servei de Política Lingüística de la Universitat de València ofereix sis tallers de llengües i cultures. Són gratuïts i estan oberts a l'estudiantat i el personal treballador de la Universitat de València. Estan especialment indicats per als qui tenen prevista una estada en els països on s'usen aquests idiomes. Si no treballeu ni estudieu a la Universitat, teniu l'opció de fer-vos membres de l'Associació d'Amics i Antics Alumnes (www.fundacio.es/amics).

Els tallers tindran lloc al carrer del Serpis, 29, de València (Campus dels Tarongers). Les llengües de treball seran la pròpia de cada taller i el valencià.

L'assistència no se certificarà ni es convalidarà per crèdits.

Informació i inscripció: www.spluv.es/tallers

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: