Comitè de Qualitat del Centre
(Manual de qualitat del centre, Junta de Centre 22 de novembre de 2022)
(Manual de qualitat del centre, CAT 14 de juliol de 2015)
Càrrec | Membre | Correu |
Responsable de qualitat del centre. President | Ferran Calabuig Moreno | Ferran.calabuig@uv.es |
President de la CAT del Grau | Pedro Pérez Soriano | Pedro.perez-soriano@uv.es |
President de la CCA del màster de Gestió | Ferran Calabuig Moreno | Ferran.calabuig@uv.es |
President de la CCA del màster de Investigació | José Devís Devís | Jose.devis@uv.es |
PAS | Juan Carlos Estrelles Boix | Juan.c.estrelles@uv.es |
Tècnica de la Unitat de Qualitat | Sonia Torres Hernández | Sonia.torres@uv.es |
Estudiant | Carlos Cucat Tormo | carcutor@alumni.uv.es |
La Direcció de la Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport és conscient de la importància de la qualitat, de manera que la considera com un factor estratègic per aconseguir que els seus titulats adquireixin les competències (coneixements, habilitats i actituds) que corresponen a seva titulació i que aquestes siguin reconegudes pels ocupadors i per la societat en general.
Aquesta Direcció dirigeix els seus esforços cap a la plena consecució de la satisfacció de les necessitats i expectatives actuals i futures, de tots els implicats, tant interns com externs. Per a això es compromet a emprar tots els recursos tècnics, econòmics i humans a la seva disposició, sempre dins l'estricte compliment dels requisits legals aplicables, tant a nivell autonòmic com estatal i europeu.
Els grups d'interès (delimitats en el nostre manual de qualitat) són la raó de tot el que fem, i hem d'aconseguir en la seva plena satisfacció mitjançant un tracte personalitzat i una atenció contínua. Per a això, la Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport ha elaborat i implementat el SGIQ basat en les directrius i paràmetres establerts per la Universitat de València i l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA).
El nostre compromís cerca:
- LA SATISFACCIÓ D'USUARIS,
- LA SATISFACCIÓ DEL NOSTRE PERSONAL
- LA IMPLICACIÓ AMB LA MILLORA CONTÍNUA
Per això, el Deganat estableix les següents directrius generals per a la consecució dels objectius de qualitat i que constitueixen la nostra Política de Qualitat:
- Proporcionar la formació contínua adequada a tot el nostre personal, segons les seves respectives activitats, i facilitar els coneixements necessaris perquè puguin desenvolupar la seva activitat.
- Establir una sistemàtica d'actuació, i documentar-la, per assegurar la qualitat dels nostres processos.
- Aconseguir un compromís permanent de millora contínua i proposar, i dur a terme, les accions correctives i preventives que poguessin ser necessàries.
- Establir vies adequades d'informació i participació per a tots els grups d'interès.
- Procurar que la Política de Qualitat sigui entesa i acceptada per tot el personal del Centre i assegurar que es troba a disposició pública.
- Assegurar que el Sistema de Gestió de la Qualitat es manté efectiu i que és controlat i revisat de forma periòdica.
El Centre es compromet a desenvolupar permanentment les directrius que s'acordin en matèria de qualitat i demanem a tot el personal, sense distinció de funcions, que s'identifiqui en la consecució dels objectius a través del compliment en tot moment de les directrius del SGIQ i dels requisits que siguin d'aplicació.