Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

.
.
.
.

Estudiants del Grau de Turisme estrenen una peça de dansa

  • 18 de desembre de 2015
Image de la noticia

Els estudiants de l'assignatura Màrqueting de l'Oci de 4º curs del Grau de Turisme en la Universitat de València, impartida pel professor Manuel Cuadrado del departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Facultat d'Economia, estrenaran dilluns que ve 21 de desembre a les 20.30 hores al Teatre Flumen la peça escènica titulada Lost Signal.

Ideada i coreografiada per Ana Belén Lifante, qui ha cercat mostrar els efectes i la influència de les noves tecnologies i la xarxa en les nostres vides. 

Aquesta acció s'emmarca dins d'un dels projectes d'innovació educativa concedit pel Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa de la Universitat. Un projecte que el seu objectiu ha sigut no solament la creació i presentació d'una peça de dansa sinó l'exhibició i gestió de la mateixa. Per a açò els estudiants, dividits en grups han hagut de prendre nombroses decisions i realitzar un elevat nombre d'accions. Entre elles, cercar i negociar la sala on es representarà l'espectacle, el disseny i desenvolupament d'una campanya de comunicació tant offline com a online fent ús de diferents mitjans tradicionals (Radio UV, Cadena Ser), com a digitals (Facebook, Twitter i blog), la gestió i venda d'entrades, així com l'elecció de l'ONG a la qual es destinaran els beneficis. En concret PayaSOSpital, associació no lucrativa que, des de 1999, alegra la vida dels xiquets i xiquetes hospitalitzats a la Comunitat Valenciana.

El característic d'aquest projecte no solament ha sigut la participació de 60 estudiants no ballarins en una peça de dansa contemporània i en la gestió de la seua representació sinó l'haver realitzat el mateix en col·laboració amb altres matèries, centres i universitats. En concret han participat estudiants de diverses assignatures del grau d'Administració i Direcció d'Empreses desenvolupant activitats vinculades amb el projecte. D'igual manera, estudiants de la London School of Economics (Londres, Regne Unit), la Universitá Bocconi (Milà, Itàlia), i el CEI La Anunciación de València, han realitzat activitats paral·leles com el suport per al disseny del cartell de l'obra, la redacció dels textos per a promocionar el mateix en xarxes socials o l'assessoria en aspectes tècnics.

Amb tot, el projecte ha perseguit tant motivar als estudiants com interioritzar els conceptes de la gestió i el màrqueting de l'oci d'una manera diferent i amb açò, superar barreres, evolucionar i madurar tant a nivell personal com a professional realitzant un projecte real. 

Després de set setmanes de durs assajos i múltiples decisions de gestió, el projecte es fa realitat mitjançant la seua representació en un recinte escènic. Per a qualsevol informació addicional: