Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

.
.
.
.

El màrqueting objecte de la lliçó magistral de l'acte d'obertura del curs acadèmic 2015-2016 de la Universitat, presentada pel professor Dr. Enrique Bigné.

  • 13 d’octubre de 2015
Profesor Bigne

Divendres passat 11 de setembre, al Paranimf de l'edifici històric de La Nau, es va celebrar l'acte d'obertura del curs acadèmic 2015-2016 on el nostre company, el professor Enrique Bigné va llegir la lliçó magistral.

Amb el títol Fronteres de la investigació en Màrqueting. Cap a la unió disciplinària, la lliçó magistral estava organitzada en quatre parts; en una primera part, el professor Bigné posava de manifest fins on ha arribat la Universitat de València i l'alt dinamisme investigador i docent del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat. Després d'això, entrava en matèria explicant la Delimitació de les fronteres del màrqueting, i com Les fronteres del Màrqueting es digitalitzen. A la tercera part, La emergent frontera neurocientífica en Màrqueting, destacava el paper de les emocions i els aspectes no verbalitzats i inconscients del comprador en l'àmbit del màrqueting, tancant la lliçó la concreció dels reptes de futur de la recerca en Màrqueting.

A l'acte, que va obrir el rector, Esteban Morcillo, i el president de la Generalitat, Ximo Puig, van acudir molts representants de les autoritats autonòmiques de València.

El text en castellà de l'edició de la Universitat de València pot consultar-se  aquí
La retransmissió de l'acte d'obertura pot seguir-se en MediaUni en el seu canal Tribuna a través d'aquest link