Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

La Càtedra EBC participa a la Jornada "Nova Economia i ODS: Cap un Model Econòmic amb Rostre Humà" organitzada per la Fundació Cívica Novessendes

• 14 diciembre de 2017

La Càtedra Economia del Bé Comú va ser una de les entitats col·laboradores d'aquesta Jornada celebrada el el dijous 14 de desembre, i a més, va participar a una taula redona (representada pel seu director Joan Ramon Sanchis) amb el títol: Economies Transformadores i els ODS.

La Jornada va tenir lloc en el Saló d’Actes de l’Edifici Consell Social, a la Universitat Jaume I de Castelló. Una jornada on vam tenir el plaer d’escoltar a l’Austríac Christian Felber qui va parlar dels ODS i l’EBC, elements catalitzadors per introduir valors de canvi a la nostra societat.

Imágenes: