
La Càtedra de Música i Dansa Tradicional obri el termini d'enviament de comunicacions per al simposi que celebrarà a l'octubre. La data límit per a la inscripció de comunicacions serà el 15 de setembre.
La Càtedra de Música i Dansa Tradicional, que ha iniciat la seua marxa aquest 2023 gràcies al conveni subscrit entre la Universitat de València i la Conselleria d'Educació, Cultura i Esports de la Generalitat Valenciana, està preparant un simposi que tindrà lloc en la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València els pròxims dies 26 i 27 d'octubre de 2023.
Sota el títol “Una ullada al panorama actual: persistències, ruptures, amenaces i fortaleses”, la trobada pretén ser un fòrum de diàleg per a investigadores i investigadors, intèrprets, agents culturals, etc., que servisca per a compartir experiències i estudis al voltant de la música d'arrel, la dansa tradicional i la teatralitat festiva.
Per a participar en el simposi s'ha de registrar la proposta de comunicació a través del formulari online abans del 15 de setembre. La notificació d'acceptació o rebuig de les comunicacions serà el 25 de setembre.