EVACREA2022
PID2021-124333NB-I00
El projecte té com a objecte avaluar la creativitat i el pensament creatiu dels estudiants i docents del sistema educatiu espanyol a la conjuntura clau del 2022 amb les Proves PISA i la LOMLOE. Aquesta investigació servirà per afinar canvis instruccionals partint de la formació de docents i la posada en marxa d’un “Pla Creatiu de Centre”, el disseny del qual s’articularà com un model de bones pràctiques per atendre la creativitat en els nivells d’educació primària i educació secundària, amb propostes ordenades en els dos àmbits, el lingüístic-social i el cientificotecnològic.
creativitat, pensament creatiu, resolució de problemes, educació primària, educació secundària, formació del professorat
- Solaz Portoles, Joan Josep
- PDI-Titular d'Universitat
- Martin Ezpeleta, Antonio Leon
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- Echegoyen Sanz, Yolanda
- PDI-Titular d'Universitat
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciatives Per a Sostenibilitat
- Gomez Ferragud, Carlos Bernardo
- PDI-Titular d'Universitat
- Pont Niclos, Isabel
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Sanjose Lopez, Vicente
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Verdugo Perona, Jose Javier
- PDI-Titular d'Universitat
- Francisco Javier Corbalán Berná, Universitat de Múrcia (Espanya)
- Mercedes Ferrando Prieto, Universitat de Múrcia (Espanya)
- Izquierdo Sanchis, Eva
- PI-Invest Formacio Predoc Fpu
- Orozco Gomez, Patricia
- PI-Invest Formacio Predoc Ministeri
- Vega Roca, Marta
- PIT-Oficial Laboratori Uv
- Zaragoza Zayas, Marta
- PI-Invest Formacio Predoc Fpu
- Rafael L. Althaus
- Mario Díaz Díaz
Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials, Facultat de Magisteri, Universitat de València.
Avinguda Tarongers, número 4, 46022, València.
- Universitat de València (Espanya)
- Universitat de Múrcia (Espanya)
- AGE - Projectes de generació de coneixement