Objectiu 1Analitzar les característiques de l'empresa innovadora per a comprendre els factors que impulsen la creativitat, el canvi i la competitivitat en les organitzacions.
Objectiu 1Analitzar les característiques de l'empresa innovadora per a comprendre els factors que impulsen la creativitat, el canvi i la competitivitat en les organitzacions.
Objectiu 2Estudiar la relació entre innovació i resultats empresarials, avaluant el seu impacte en el creixement, la sostenibilitat i el rendiment a llarg termini
Objectiu 3Investigar el disseny i desenvolupament de nous productes, identificant bones pràctiques i processos que faciliten la generació de solucions innovadores.
Objectiu 4Explorar la interacció entre estratègia, equips directius i recursos humans en entorns innovadors, per a proposar models de gestió més efectius.
Objectiu 5Impulsar l'emprenedoria i la innovació com a motors de transformació econòmica i social.
Objectiu 6Fomentar l'aprenentatge organitzatiu i la gestió del coneixement, promovent entorns que afavorisquen la millora contínua.
Objectiu 7Produir i difondre coneixement científic d'excel·lència, combinant metodologies qualitatives i quantitatives per a oferir resultats rigorosos i útils per al món acadèmic i empresarial.
Objectiu 8Contribuir al desenvolupament d'empreses més competitives i sostenibles, tant a nivell nacional com internacional, mitjançant la transferència de les troballes d'investigació.
Objectiu 9Refinar els conceptes de transformació digital i Innovació de model de negoci específicament per a les PYMES, desenvolupant una conceptualització multidimensional de la seua competitivitat.
Objectiu 10Examinar l'impacte de la transformació digital en la internacionalització i competitivitat de les PYMES, avaluant la seua alineació estratègica, capacitats digitals i preparació organitzativa.