Fundació GeneralUniversitat de ValènciaLa Nau Menuda Logo del portal

Información general

  • DESTINATARIS: Participants nascuts entre 2008-2011.
  • DATES: 1 al 31 de juliol de 2024.
  • INSCRIPCIÓ EN LA SEU ELECTRÒNICA UV. Si no eres membre de la comunitat universitària, cal crear-te un usuari de la Seu.
  • HORARI D'ENTRADA: 8 a 15 hs.
  • HORARI D'EIXIDA: 14.00 a 15hs.
  • SERVEI DE MICROBÚS: S'habilitarà un nou servei d'autobús des del Campus de Blasco Ibáñez al Campus dels Tarongers (i viceversa). Es continuarà prestant el servei d’autobús entre els Campus de Burjassot-Paterna i Tarongers. Les places seran cobertes per ordre d’inscripció.

RECOLLIDA:

  • En el cas de joves que no vengen sols, els podran recollir les persones indicades en la inscripció, o bé les persones autoritzades en el full d'autorització específic (que es pot entregar posteriorment a la inscripció).
  • Per a mantindre un correcte nivell de seguretat, l'equip d'animació pot demanar el DNI a la persona que ve a recollir un jove. Demanem la vostra col·laboració per a garantir la seguretat dels participants.

AUTORITZACIONS:

A més de les autoritzacions entregades juntament amb la documentació, es pot fer ús al llarg de tota l'escola de:

  • Autorització per a la recollida dels joves.
  • Autorització perquè els joves puguen anar-se’n sols.
  • Full per a comunicacions en general.
  • Quines coses cal portar a l'escola cada dia:

- Esmorzar i aigua (preferiblement en una cantimplora)

- Roba i calçat còmode

- Es recomana posar-se protector solar abans d'eixir de casa.

QUÈ PROPORCIONA L'ESCOLA:

- Una samarreta.

- Material per a totes les activitats.