Fundació GeneralUniversitat de ValènciaLa Nau Menuda Logo del portal

Informació general

  • DESTINATARIS: Participants nascuts entre 2019-2012 (des de 2on Infantil fins a 6é Primària).
  • DATES: 1 al 31 de juliol de 2024.
  • INSCRIPCIÓ EN LA SEU ELECTRÒNICA UV: Si no eres membre de la comunitat universitària, cal crear-te un usuari de la Seu electrònica UV.
  • HORARIS D'ENTRADA: de 8 a 8:30h.
  • HORARIS D'EIXIDA: de 14 a 15 h.
  • MICROBÚS TARONGERS-BLASCO IBÁÑEZ: Es posa a disposició de les famílies interessades un servei d'autobús, que trasllada els participants de la Nau Menuda des del Campus de Tarongers fins al Campus de Blasco Ibáñez i viceversa.

Qui pot recollir als participants:

  • Les persones indicades en el formulari de matrícula.
  • Les persones autoritzades puntualment mitjançant una fulla d'autorització específica (que pot sol·licitar-se en les diferents seus de l'escola) o per correu electrònic.

Demanem la vostra col·laboració per a garantir la seguretat dels i les participants. Quan es recull als i les participants l'equip d'animació podrà sol·licitar el DNI de la persona que ve a recollir al participant.

Per raons d'organització, han de recollir-se els participants en el lloc assignat, o bé en el menjador si es fa ús d'aquest servei.


Cal portar cada dia: Esmorzar i aigua (preferentment en una cantimplora).
                                   Roba i calçat còmode, samarreta i gorra de la Nau.

Es recomana posar-se protector solar abans d'eixir de casa.

Millor no portar: Mòbils, aparells de música, jocs i aparells electrònics variats: el seu ús perjudica seriosament el desenvolupament de les activitats i no està permesa la seua utilització.


Què proporciona l'escola: Dues samarretes i una gorra per participant.
                                              Material per a totes les activitats.