- DESTINATARIS: Participants nascuts entre 2020-2013 (des de 2on Infantil fins a 6é Primària).
- DATES: 1 al 31 de juliol de 2025.
- INSCRIPCIÓ EN LA SEU ELECTRÒNICA UV: Si no eres membre de la comunitat universitària, cal crear-te un usuari de la Seu electrònica UV.
- HORARI D'ENTRADA: de 8 a 8:30 h.
- HORARI D'EIXIDA: de 14 a 15 h.
- MICROBÚS TARONGERS-BLASCO IBÁÑEZ: Es posa a disposició de les famílies interessades un servei d'autobús, que trasllada els participants de la Nau Menuda des del Campus de Tarongers fins al Campus de Blasco Ibáñez i viceversa.
Qui pot recollir als participants:
- Les persones indicades en el formulari de matrícula.
- Les persones autoritzades puntualment mitjançant una fulla d'autorització específica (que pot sol·licitar-se en les diferents seus de l'escola) o per correu electrònic.
Demanem la vostra col·laboració per a garantir la seguretat dels i les participants. Quan es recull als i les participants l'equip d'animació podrà sol·licitar el DNI de la persona que ve a recollir al participant.
Per raons d'organització, han de recollir-se els participants en el lloc assignat, o bé en el menjador si es fa ús d'aquest servei.
Cal portar cada dia: Esmorzar i aigua (preferentment en una cantimplora).
Roba i calçat còmode, samarreta i gorra de la Nau.
Es recomana posar-se protector solar abans d'eixir de casa.
Millor no portar: Mòbils, aparells de música, jocs i aparells electrònics variats: el seu ús perjudica seriosament el desenvolupament de les activitats i no està permesa la seua utilització.
Què proporciona l'escola: Dues samarretes i una gorra per participant.
Material per a totes les activitats.