Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

La Nau acull la presentació del catàleg sobre l’exposició de Rebeca Plana

• 6 de febrer de 2020

Rebeca Plana, autora de l’exposició ‘Riu. Rebeca Plana’, que pot visitar-se al Centre Cultural La Nau, va presentar el passat dia 12 de febrer el catàleg que reuneix les seues obres junt els textos de Martí Domínguez, comissari de la mostra, i el periodista Salva Torres.

“Rebeca Plana reivindica el Xúquer de la Ribera Alta, que passa a pocs metres del seu estudi i l’artista ix a caminar per la seua riba, a oxigenar-se i a recuperar-se del tancament”, assenyala Martí Domínguez, per a qui la pintora “és un esperit més d’aquest tram del riu”, doncs ha crescut al seu costat i el coneix bé, vivint-lo des de molt endins. “El riu destructor, el riu devastador”, apunta l’artista.

La gran abstracció de l’artista valenciana Rebeca Plana es pot contemplar a través de l’exposició ‘Riu. Rebeca Plana’ fins el pròxim 23 de febrer a la Sala Martínez Guerricabeitia del Centre Cultural La Nau.

L’exposició ha estat organitzada per la Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València dins de la sèrie ‘Trobades’ amb la col·laboració de Banco Santander i Heineken España S.A.

Més informació sobre l’exposició: http://links.uv.es/944AK8i