Línies d'investigació
- La qualitat i la satisfacció en els serveis i esdeveniments esportius. Aquesta línia d'investigació busca aprofundir en la percepció dels clients i usuaris d'esdeveniments i serveis esportius per a millorar la seua gestió. Es pregunta als grups d'interés com a directors de serveis, tècnics, usuaris sobre variables com la qualitat, valor, satisfacció, intencions.
- Impacte socioeconòmic i mediambiental de l'esport. Línia enfocada a l'estudi de l'impacte i la sostenibilitat social, econòmic i mediambiental dels esdeveniments i organitzacions esportives.
- Màrqueting de l'esport. Línia orientada a l'anàlisi de la relació entre màrqueting i comportament del consumidor en el context esportiu.
- (Intra) emprenedoria i innovació en l'esport. Estudia el fenomen de l'emprenedoria i el intra emprenedoria en l'esport tant a nivell individual, com a organitzacional. També s'analitza la innovació esportiva des de dues perspectives: els seus factors desencadenants, així com els efectes d'aquesta dins del sector.
- Els mitjans socials com a eina d'ensenyament-aprenentatge i desenvolupament professional en la gestió de l'esport. Línia centrada en l'estudi del potencial que els mitjans socials ofereixen als professionals de la gestió de l'esport, i en particular als docents, com a eina d'ensenyament-aprenentatge i desenvolupament professional, sent un element que connecta societat, indústria i universitat.
- La carrera dual de l'estudiant-esportista. Tractem d'analitzar el benestar i les principals barreres que troben els estudiants-esportistes per a combinar aqueixes dues carreres.
- Les polítiques públiques de promoció de la pràctica esportiva. Aquesta línia d'investigació tracta d'analitzar la pràctica esportiva i els hàbits de la ciutadania i proposar accions de polítiques públiques per a incentivar aquesta pràctica esportiva.