Els objectius d'aquest treball és caracteritzar l'entorn microvascular dels gliomes, així com estudiar la infiltració, la migració i el caràcter invasiu d'aquestes neoplàsies mitjançant DCE-MRI.
Aquesta línia de treball està orientada a establir models del creixement tumoral en el GBM a través de l'anàlisi de les poblacions cel·lulars en mitosis/cicle cel·lular i la seua distribució en el tumor establint patrons espacials intercel·lulars i intratumorals.
L'objectiu d'aquest treball és definir les característiques fenotípiques i genètiques en el Glioblastoma Multiforme (GBM). Analitzar les característiques angiogénicas i infiltratives del patró nodular i difús del GBM, els perfils genètics i les xarxes moleculars responsables d'aquests patrons de GBM en relació amb els perfils d'amplificació del receptor EGFR.