Anàlisi de resultats i avaluació mitjançant el disseny i l'aplicació de rúbriques en relació amb els objectius i les destreses que s'esperen desenvolupar.
Disseny de plataformes d'e-learning (amb simulació) basades en tecnologies web. Ús de Moodle i SCORM i de tecnologies de simulació basades en HTML-5, OpenSceneGraph per a Web i Unity-3D a fi d'implementar entorns virtuals 3D executables des del navegador.
Explorar el potencial de l'ús de la narració multimodal (visual-lèxica-sonora...) a través de l'àlbum il·lustrat com a recurs pedagògic innovador en l'àmbit dels museus d'art i en diversos espais educatius reglats i no reglats (escoles, galeries d'art, fundacions, organismes...).
Proposar i valorar tasques col·laboratives que permeten que els/as futurs/as mestres/as progressen gradualment des del mer ús instrumental de les TAC (Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement) fins al desenvolupament d'una consciència més crítica sobre elles.
Establir una relació de continguts literaris i artístics essencials per a millorar la competència del personal docent a l'hora de treballar amb recursos multimodals. Crear un marc de conceptes teòrics bàsics que puguen treballar en Educació Primària, Secundària i Universitària.
Investigar sobre el valor de l'ensenyament-aprenentatge de la literacitat i alfabetització visual i estètica (educar la mirada) i el desenvolupament del pensament crític i creatiu en la infància contemporània.
Desenvolupament de sistemes instruccionals basats en simuladors. Es desenvolupa el maquinari, els dissenys instruccionals, els models dinàmics dels objectes de la simulació i els escenaris 3D.
http://www.uv.es/brizuela/tetrasp.htm http://www.tetrasport.es/
http://www.giardyc.com/
S'analitzen els aspectes psicomotors (habilitats motores) i la seua relació amb els aspectes psicosocials de l'adolescent (p.e., autoconcepte), analitzant com es relacionen tots dos aspectes.
Analitzar les característiques de la ment multimodal en el S.XXI i la necessitat d'establir noves coordenades de cohesió i desenvolupar noves formes del discurs i relat.
En aquesta línia es desenvolupen productes tecnològics d'investigació, avaluació i ensenyament en entorns d'aprenentatge a través de textos (tests estandarditzats, tutors intel·ligents i eines d'investigació). També s'investiguen les condicions de l'entorn de tasca, com ara el format de les preguntes o la interfície de tasca, que influeixen en l'aprenentatge.
En aquesta línia es desenvolupen productes tecnològics d'investigació, avaluació i ensenyament en entorns d'aprenentatge a través de textos (tests estandarditzats, tutors intel·ligents i eines d'investigació). També s'investiguen les condicions de l'entorn de tasca, com ara el format de les preguntes o la interfície de tasca, que influeixen en l'aprenentatge.