Logo de la Universitat de València Logo Oferta Científic Tecnològica Logo del portal

Avaluació del progrés de l'alumnat

Anàlisi de resultats i avaluació mitjançant el disseny i l'aplicació de rúbriques en relació amb els objectius i les destreses que s'esperen desenvolupar.

Desenvolupament de plataformes e-learning basades en simulació 3D

Disseny de plataformes d'e-learning (amb simulació) basades en tecnologies web. Ús de Moodle i SCORM i de tecnologies de simulació basades en HTML-5, OpenSceneGraph per a Web i Unity-3D a fi d'implementar entorns virtuals 3D executables des del navegador.

Educació en els museus a través de l'ús de la literatura il·lustrada i l'aproximació a l'art

Explorar el potencial de l'ús de la narració multimodal (visual-lèxica-sonora...) a través de l'àlbum il·lustrat com a recurs pedagògic innovador en l'àmbit dels museus d'art i en diversos espais educatius reglats i no reglats (escoles, galeries d'art, fundacions, organismes...).

Estudiar i promoure el potencial didàctic de les TAC

Proposar i valorar tasques col·laboratives que permeten que els/as futurs/as mestres/as progressen gradualment des del mer ús instrumental de les TAC (Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement) fins al desenvolupament d'una consciència més crítica sobre elles.

Formació en literatura i art per al professorat de llengües estrangeres

Establir una relació de continguts literaris i artístics essencials per a millorar la competència del personal docent a l'hora de treballar amb recursos multimodals. Crear un marc de conceptes teòrics bàsics que puguen treballar en Educació Primària, Secundària i Universitària.

Infància, Art i Pedagogia a la societat del segle XXI

Investigar sobre el valor de l'ensenyament-aprenentatge de la literacitat i alfabetització visual i estètica (educar la mirada) i el desenvolupament del pensament crític i creatiu en la infància contemporània.

Integració de simuladors immersius temps real per a l'entrenament d'operadors

Desenvolupament de sistemes instruccionals basats en simuladors. Es desenvolupa el maquinari, els dissenys instruccionals, els models dinàmics dels objectes de la simulació i els escenaris 3D.

Investigació en activitat física i esport adaptat

http://www.uv.es/brizuela/tetrasp.htm http://www.tetrasport.es/

Investigació en anàlisi de rendiment esportiu i coaching

http://www.giardyc.com/

Investigació sobre entrenament i millora funcional en l'adult major
Mesurament d'aspectes psicomotors en adolescents i joves

S'analitzen els aspectes psicomotors (habilitats motores) i la seua relació amb els aspectes psicosocials de l'adolescent (p.e., autoconcepte), analitzant com es relacionen tots dos aspectes.

Noves formes de narrar (narracions) al segle XXI

Analitzar les característiques de la ment multimodal en el S.XXI i la necessitat d'establir noves coordenades de cohesió i desenvolupar noves formes del discurs i relat.

Tecnologia Educativa per a entorns de lectura i aprenentatge

En aquesta línia es desenvolupen productes tecnològics d'investigació, avaluació i ensenyament en entorns d'aprenentatge a través de textos (tests estandarditzats, tutors intel·ligents i eines d'investigació). També s'investiguen les condicions de l'entorn de tasca, com ara el format de les preguntes o la interfície de tasca, que influeixen en l'aprenentatge.

Tecnologia educativa per a entorns de lectura i aprenentatge

En aquesta línia es desenvolupen productes tecnològics d'investigació, avaluació i ensenyament en entorns d'aprenentatge a través de textos (tests estandarditzats, tutors intel·ligents i eines d'investigació). També s'investiguen les condicions de l'entorn de tasca, com ara el format de les preguntes o la interfície de tasca, que influeixen en l'aprenentatge.