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Congressos internacionals amb comité científic de selecció de treballs (I)

  • 4 de juliol de 1996
Gent a classe.

Congressos internacionals realitzats entre 1996-2010.

  • Miquel, S.; Bigné, E.; Frasquet, M.; Küster, I. y Vila, N. (1996): “El efecto país de origen en la formación de actitudes”. X Congreso Nacional, VI Hispano-Francés de la Asociación Europea de Administración y Dirección de Empresas, Granada, julio, Vol. I.A, 31-44.
  • Küster, I.; Vila, N.; Bigné, E. y Torán, E. (1997): “Market orientation as a criteria of the competitive groups´identification: an aplication to the Spanish cosmetic industry.” 31st. Annual Conference of the Academy of Marketing, Manchester, Vol. II, 8, 1389-1395.
  • Küster, I.; Torán, F. y Vila, N. (1998): “The relationship among market orientation, competitive dimensions, scope and recourses endowments and performance: A subjective perspective through cluster analysis”. 27th. European Academy of Marketing Conference, Estocolomo, mayo, 499-511.
  • Küster, I.; Aldás, J.; Torán, F. y Vila, N. (2000): “El marketing de relaciones en el contexto de la venta personal”. XIV Congreso Nacional, X Hispano-Francés de al Asociación Europea de Administración y Dirección de Empresas, Jaén, junio, 125-136. 
  • Bigné, E.; Aldás, J.; Küster, I. y Vila, N. (2000): “The concept mapping approach as a tool to establish the determinants of customer loyalty”. 34th. Annual Conference of the Academy of Marketing, Derby, Julio.
  • Aldás, J.; Küster, I.; y Vila, N. (2001): “Caracterización sociodemográfica del mercado de tercera edad en España”. XV Congreso Nacional, XI Hispano-Francés de la Asociación Europea de Administración y Dirección de Empresas, Las Palmas de Gran Canaria, junio.
  • Royo, M.; Aldás, J.; Küster, I. y Vila, N. (2001): “Perspectives on male and female portrayals in magazines’ advertising: A longitudinal study in Spain during the last three decades”. 35th. Annual Conference of the Academy of Marketing, Cardiff, Julio, 104.
  • Royo, M.; Aldás, J.; Küster, I. y Vila, N. (2002): “Advertising as Mirror of Cultural Gender of the Nation and Social Change: Gender Role and Sexism Portrayals in Spanish Commercials". Academy of Marketing Science, Valencia, junio. 
  • Aldás, J.; Küster, I.; y Vila, N. (2004): “Estudio de la relación entre la orientación al mercado y la innovación en el sector textil”. XIX Congreso Nacional, XV Hispano-Francés de la Asociación Europea de Administración y Dirección de Empresas, Orense, junio, 147-164.
  • Küster, I. y Vila, N. (2005): “Exploring teaching methods in marketing: A cross-national study”. XX Congreso Nacional, XVI Hispano-Francés de la Asociación Europea de Administración y Dirección de Empresas, Vitoria, junio.
  • Ganassali, S.; Cerchiello, P.; Hennings, N.; Küster, I.; Moscarola, J.; Rodrigues Santos, C.; Siebels, C. y Vila, N. (2007): “Young people pUrchase-decision patterns: A European comparative analysis”. VI International Congress Marketing Trends, Paris, enero.
  • Aldás, J.; Canales, P.; Currás, R.; Küster, I.; Sanz, S.; Vila, N. y Blesa, A. (2007): “Successful SME Web site design through focus groups points of view”. 36 th. European Academy of Marketing Conference, Islandia, mayo.
  • Ganassali, S.; Cerchiello, P.; Hennings, N.; Küster, I.; Moscarola, J.; Rodríguez, C.; Siebels, A.; Vila, N.; y Zuccella, A. (2007): “Young people purchase-decision patterns: a European comparative analysis”. 13th Academy of Marketing Science World Marketing Congress, Verona, julio.
  • Ganassali, S.; Cerchiello, P. ; Hennings, N.; Küster, I.; Moscarola, J.; Rodrigues Santos, C.; Siebels, C. y Vila, N. (2008): “Evaluation of sponsorship effects on brand imagen within a European context: the America’s Cup and Louis Vuitton Case”. 2008 Cultural Perspectives in Marketing Conference, New Orleans, enero.
  • Aldás, J.; Bachmann, F.; Dalli, D.; Hennings, N.; Küster, I.; Moscarola, J.; Vila, N.; y Zuccella, A. (2008): “Cross-National Differences in Customer Evaluation of Sponsor-Event Association “.7th International Congress of Marketing Trends, Venecia, enero.
  • Andreu, L.; Küster, I.; Navarro, J.; Sánchez, I. y Vila, N. (2008): “Creating value in the demand-supply chain: A comparative study between home furniture retailers and consumers”. EIRASS Conference on Recent Advances in Retailing and Consumer Services Science, Zagreb (Croacia), julio.
  • Canales, P.; Küster, I. y Vila, N. (2009): “Secure Webs and buying intention: the moderating role of usability”, XXIII European Academy of Management and Business Economics, Sevilla, julio, 170.
  • Bigné, E.; Hernández, A.; Küster, I.; y Vila, N. (2010): “Market orientation, innovation and success: international firms vs non international firms”. 17th EIASM International Product Development Management Conference, Murcia, junio.
  • Bigné, E.; Küster, I.; Hernández, A.; Suemanotham, T. y Vila, N. (2010): “Comparing traditional placement and branded entertainment approaches. A case study”. 9th ICORIA, Annual Conference of the European Advertising Academy (EAA). 25-26, Madrid, junio.
  • Patrol, N.; Vila, N.; Kuster, I. Y Hernández, A. (2011): Cultural affects on electronic images: north american and indian consumers’ visual images”. 40 th. European Academy of Marketing Conference, University of Ljubljana, Faculty of Economics, Ljubljana, Slovenia, mayo.