Línies d'investigació
- Posicionament de marca. Anàlisi de la competència, segmentació del mercat, dissenye estratègia posicionament, creació de mapes perceptius de competidors sobre la base del seu posicionament, disseny de marca sobre la base d'identitat visual (forma) i missatge (contingut),
- Envàs/Embalatge i marca. Anàlisi de posicionament en punt de venda de productes tangibles a través de l'envàs per a estimular consum. Elements clau en un envàs: elements visuals i informatius (color, forma, etiqueta, imatges etc.). Especial èmfasi en les indústries alimentàries i cosmètica.
- Extensions i transferència de marca. Anàlisi d'estratègies d'extensió d'una marca consolidada, creació de marques paraigües entre diversos competidors, transferència de valor i imatge de marca a través de diverses eines de comunicació. Registre de marca i altres aspectes legals. Especial èmfasi en la indústria turística (esportiva).
- Força de vendes i marca. Anàlisi del paper dels recursos humans en el posicionament de marca. Interés en l'àmbit B2B (*business *to *business)