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Congressos internacionals amb comité científic de selecció de treballs (II)

  • 7 de maig de 2011
Gent a classe.

Congressos internacionals realitzats entre 2011-2015.

  • Patrol, N.; Vila, N.; Kuster, I. Y Hernández, A. (2011): “Cultural affects on electronic images: north american and indian consumers’ visual images”. 40 th. European Academy of Marketing Conference, University of Ljubljana, Faculty of Economics, Ljubljana, Slovenia, mayo.
  • Aldas, J.; Bigné, E.; Kuster, I. y Vila, N. (2011): “Websites that sell: consumer perceptions and attitudes”, 2011 Academy of Marketing Conference, Liverpool, Julio.
  • Bigné, E.; Canales, P. y Vila, N. (2011): “Los estudiantes universitarios de hoy, los vendedores del mañana”. XXV European Academy of Management and Business Economics, Valencia, junio. 
  • Vila, N.; Kuster, I. y Amorós, E. (2011): “Estrategias de posicionamiento institucionales: énfasis en variables relativas al sistema, los contenidos y los servicios Webs”. XXV European Academy of Management and Business Economics, Valencia, junio. 
  • Hernández, A.; Kuster, I.; Vila, N. y Marín, T. (2012): “Influencia del intercambio de experiencias en C2C en la actitud hacia la marca en redes sociales”. XXII Congreso Luso Hispano de Gestión Científica. Vila Real de Portugal, febrero. 
  • Marín, T.; Vila, N.; Küster, I.; Hernández, A. y Pérez, C. (2012): “Effect of green orientation in experiential marketing by mega-events. The impact on perceived quality of life”. 41 th. European Academy of Marketing Conference, Lisbon University Institute, Portugal, mayo.
  • Kaufmann, H.R.; Orphanidou, Y.; Tsangari, H.; Neulinger, A.; Kuster, I.; Vila, N. Rudawska, I. y Bakowska, S. (2012): “Different beverage consumption clusters of European consumers”. Consumer Behavior Erasmus Network Conference, University of Nicosia School of Business, Chipre, junio.
  • Orphanidou, Y.; Kaufmann, H.R.; Ganassali, S.; Kuster, I.; Vila, N.; Lefebvre, L.; Petrovicoca, J. y Sánchez, D. (2012): “Managerial implications”. Consumer Behavior Erasmus Network Conference, University of Nicosia School of Business, Chipre, junio.
  • Hernández, A.; Kuster, I.; Vila, N. y Canales, P. (2012): “Online consumers experience and attitude in services sector: The needed revolution”. Consumer Behavior Erasmus Network Conference, University of Nicosia School of Business, Chipre, junio.
  • Marín, T.; Vila, N.; Küster, I. y Hernández, A. (2012): “Effect of green orientation in experiential marketing by mega-events. The impact on perceived quality of life”. III Congreso Internacional La investigación en el Posgrad. Unidad de Estudios Avanzados de la Universidad Autónoma de Aguascalientes.
  • Amorós, E.; Vila, N. y Aldás, J. (2013): “La innovación en las webs de los partidos políticos: efectos en sus usuarios”, XXIII Congreso Luso Hispano de Gestión Científica. Málaga, febrero.
  • Canales, P.; Küster, I.; Hernández. A. y Vila, N. (2013): “El principio estímulo-respuesta aplicado a la efectividad de las ventas: la relación del comportamiento del vendedor con los resultados empresariales”. XXIII Congreso Luso Hispano de Gestión Científica. Málaga, febrero.
  • Gracia, E.; Ramos, J.; Martínez-Tur, V.; Moliner, C. Molina, A.; Kuster, I. and Vila, N. (2013): “Mutual trust between managers and their service oriented workers in non- profit organizations: What does it rein- force it?. 16th EAWOP Congress, Münster (Alemania), 22-25 Mayo-
  • Kuster, I.; Canales, P.; Hernández, A. y Vila, N. (2013): “Does social networking really impact on brands?”. 42 th. European Academy of Marketing Conference, Estambul (Turquía)
  • Aragonés, C.; Kuster, I. y Vila, N. (2014): “Modelo de patrocinio deportivo: análisis descriptivo del turismo deportivo internacional-nacional. XVII Congreso Internacional de Turismo Universidad y Empresa, 21 a 22 de Mayo.
  • Vila, N.; Kuster, I.; Rodriguez, M.C.; Hernández, A. y  Scribner, L. (2014): “Experiential Marketing in an Entertainment Service: Event-Brand Transfer”. 43 th. European Academy of Marketing Conference, Valencia (Spain).
  • Vila, N. y Kuster, I. (2014): “SIG 2: Consumption Culture in Europe – Selected Analyzes Conducted by COBEREN. Discussion and Project Outlook”. 43 th. European Academy of Marketing Conference, Valencia (Spain).
  • Aragonés, C.; Kuster, I. y Vila, N. (2015): “Antecedentes del comportamiento del visitante de un evento deportivo”. ”, XXV Congreso Luso Hispano de Gestión Científica. Málaga (Spain), febrero.
  • Casanoves, J.; Kuster, I. y Vila, N. (2015): “Brand Capital in higher education: The internal customer, Public Versus Private”. 8Th ICERi, International Conference of Education, Research and Innovation. Sevilla (Spain), noviembre.
  • Aragonés, C.; Kuser, I. y Vila, N. (2015): “Modelo de transferencia del valor y la experiencia para el turista deportivo. Antecedentes del turista deportivo para la transferencia valor y experiencia”. II Simposio Internacional IMAT. Valencia (España).
  • Hernández, A.; Kuster, I.; Canales, P. y Vila, N. (2015): “Healthy Nutrition 2.0 in Spain: Healthy Education and Control of Misinformation". 3rd International Conference on Business Administration, Marketing and Economics. INASE, Institute for Natural Sciences and Engineering, Conferences Bratislava (Slovakia), noviembre..