Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 14/09/2022 09:00 | 14/09/2022 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 21/09/2022 09:00 | 21/09/2022 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Perez Alonso, Yaiza
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Coordinador/a Curs
OBJECTIUS
• Dissenyar projectes per a l’avaluació de resultats dels *innovacions docents.
• Introduir a l’alumnat als tècniques de recollida quantitatives i qualitatives.
• Donar els claus per a presentar els resultats avaluatius en format article científic.
Bloc 1. El disseny de projectes avaluatius de resultats de les innovacions docents
- Elements i enfocament dels projectes avaluatius
- Fases de la investigació aplicada.
Bloc 2. Tècniques quantitatives.
- L'enquesta: definició, aplicabilitat i casos pràctics.
Bloc 3. Tècniques qualitatives.
- El grup de discussió: definició, aplicabilitat i casos pràctics.
- L'entrevista: definició, aplicabilitat i casos pràctics.
- L'observació (participant o sistemàtica): definició, aplicabilitat i casos pràctics.
Bloc 4. Tècniques d’implicatives.
- Matriu d'escenaris presents i futurs.
- DAFO amb actors • Mapes mentals i parlants.
- Autoreportatges.
Bloc 5. Presentació dels resultats de l’avaluació.
- Apartat de materials i mètodes
Resultats, discussió i conclusions
- Dissenyar projectes avaluatius per mesurar l’impacte d’una innovació docent.
- Aplicar tècniques de recerca social en investigació educativa.
Per obtindre la certificació final del curs cal obtindre la qualificació “APTE” en el curs, i, per tant, ha d’haver complit els següents criteris d’avaluació:
Lliurament de la tasca final.
Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.