UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Disseny de recerca per estudiar l’impacte dels innovacions educatives

Target PDI
Method of impartition Online asynchronous + Presential
Language Valencian
Total duration 14
Presential duration 10
Asynchronous online duration 4
Program Own offer -SFPIE
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 14/09/2022
End date of the course 21/09/2022
Registration start date 02/09/2022
Registration end date 09/09/2022
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 14/09/2022 09:00 14/09/2022 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 21/09/2022 09:00 21/09/2022 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Perez Alonso, Yaiza
  • PDI-Ajudant Doctor/A
  • Coordinador/a Curs
Ver ficha
Training objectives

OBJECTIUS
•    Dissenyar projectes per a l’avaluació de resultats dels *innovacions docents.
•    Introduir a l’alumnat als tècniques de recollida quantitatives i qualitatives.
•    Donar els claus per a presentar els resultats avaluatius en format article científic.

Contents

Bloc 1. El disseny de projectes avaluatius de resultats de les innovacions docents

  • Elements i enfocament dels projectes avaluatius
  • Fases de la investigació aplicada.

Bloc 2. Tècniques quantitatives.

  • L'enquesta: definició, aplicabilitat i casos pràctics.

Bloc 3. Tècniques qualitatives.

  • El grup de discussió: definició, aplicabilitat i casos pràctics.
  • L'entrevista: definició, aplicabilitat i casos pràctics.
  • L'observació (participant o sistemàtica): definició, aplicabilitat i casos pràctics.

Bloc 4. Tècniques d’implicatives.

  • Matriu d'escenaris presents i futurs.
  • DAFO amb actors • Mapes mentals i parlants.
  • Autoreportatges.

Bloc 5. Presentació dels resultats de l’avaluació.

  • Apartat de materials i mètodes

Resultats, discussió i conclusions

Competencies to be developed
  • Dissenyar projectes avaluatius per mesurar l’impacte d’una innovació docent.
  • Aplicar tècniques de recerca social en investigació educativa.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Per obtindre la certificació final del curs cal obtindre la qualificació “APTE” en el curs, i, per tant, ha d’haver complit els següents criteris d’avaluació:

Lliurament de la tasca final.

Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.

Inscription