Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 07/02/2024 10:00 | 07/02/2024 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
2 | 14/02/2024 10:00 | 14/02/2024 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
3 | 21/02/2024 10:00 | 21/02/2024 14:00 | Aula 1.1 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Salinas Tomas, Manuel Francisco
- PDI-Ajudant Doctor/A
L'objectiu general del curs, és dotar al professorat d'habilitats socioemocionals orientades a la millora d'una tutoria implicada en el benestar de l'alumnat i del clima a l'aula.
Els objectius específics són:
1. Aproximar-se al concepte de docent com *coach que és capaç d'escoltar les problemàtiques de l'alumnat que puguen interferir en el seu procés d'aprenentatge i afavorir la seua motivació.
2. Incorporar habilitats relacionades amb la millora del clima a l'aula com a base per al bon desenvolupament de les classes.
3. Dotar als assistents de tècniques bàsiques relacionades amb la comunicació, l'escolta empàtica i la gestió de conflictes.
4. Conéixer el funcionament dels sistemes de creences com a base de les diferències que porten al conflicte.
5. Explorar la importància de realitzar un feedback adequat a l'alumnat, com a element que afavoreix la incorporació de les propostes a la millora del seu procés.
1. Habilitats de lideratge aplicades a la labor docent.
2. Comunicació i escolta empàtica.
3. Assertivitat i gestió de conflictes.
4. Percepció i Creences en el conflicte.
5. El feedback com a element motivador.
- Millorar la capacitat d'escolta orientada a desenvolupar una tutoria en la qual puguem detectar aquells aspectes intra i interpersonals que poden estar afectant l'alumnat en el desenvolupament ple de les seues capacitats
- Aprendre estratègies i habilitats a implementar a l'aula amb l'objectiu de millorar el clima relacional i que això repercutisca en un millor desenvolupament de les dinàmiques i exercicis proposats pel professorat.
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i fer les tasques encomanades per el/la tutor/a o professor/a