Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 02/07/2024 09:30 | 02/07/2024 13:30 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 05/07/2024 09:30 | 05/07/2024 13:30 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
- Belda Miquel, Sergio
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Coordinador/a Curs
- Cap de Seccio-Servei
- Cap d'Iniciatives - Vicerectorat de Sostenibilitat, Cooperacio i Vida Saludable
- Identificar i relacionar els diferents aspectes i fases d'un procés d'investigació que té un component qualitatiu.
- Identificar les decisions generals clau que prenem en el disseny general d'una investigació qualitativa, incloent-hi la relació entre components qualitatius i quantitatius.
- Oferir elements per a prendre les decisions de l'estratègia general d'una manera reflexiva.
- Treballar l'anterior sobre possibles investigacions en curs o que puguen realitzar les persones assistents.
- Aspectes i fases en el disseny d'investigació qualitativa.
- Tipus d'estudi i preguntes d'investigació. Relació amb el paradigma i la teoria.
- Definició de l'estratègia metodològica general i presa de decisions clau:
o Eleccions sobre forma de l'estudi; ús de metodologia qualitativa, quantitativa o de mètodes mixtos; ús d'estratègia deductiva i/o inductiva
o Identificació unitats d'anàlisis.
o Tècniques de recollida d'informació. Possibles estratègies de triangulació. Nivells de participació.
o Definició d'estratègia general de processament i anàlisi de dades
- De manera transversal: la coherència entre tots els aspectes i parts del disseny
Al final del curs l'alumnat serà capaç de:
- Identificar els principals aspectes a tindre en compte en el disseny i execució d'una investigació qualitativa.
- Prendre decisions generals raonades i consistents en el disseny inicial de la investigació.
- Analitzar críticament el disseny d'una investigació qualitativa des del punt de vista de la seua coherència.
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
• Assistència amb participació activa a almenys un 85% del temps del curs
• Entregar la tasca final sobre aspectes clau de disseny d'una investigació qualitativa pròpia o d'una companya de curs.