Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 22/06/2022 10:00 | 22/06/2022 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 27/06/2022 10:00 | 27/06/2022 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
- Sahuquillo Mateo, Piedad
- PDI-Titular d'Universitat
- Ramos Santana, Genoveva
- PDI-Titular d'Universitat
• Descobrir les característiques bàsiques de l'aprenentatge basat en problemes (ABP) com a metodologia d'aprenentatge actiu i creatiu a les aules universitàries
• Analitzar l'aplicació i avaluació del ABP com a metodologia d'aprenentatge individual i/o grupal en el context universitari
• Reflexionar i debatre sobre les potencialitats del ABP en el context actual d'ensenyament universitari
• Realitzar una proposta de disseny de ABP en el context d'una de les assignatures del professorat participant en el curs
• Facilitar, guiar, motivar i ajudar a l'alumnat en el seu procés d'aprenentatge a partir de l'aprenentatge basat en problemes
• Reflexionar en la pràctica i sobre la pràctica de manera individual i col·lectiva, a l'efecte de prendre decisions de millora sobre el propi procés d'ensenyament-aprenentatge universitari
• Gestionar problemàtiques professionals com a activitats autèntiques d'aprenentatge de l'alumnat universitari
Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones
• Superació del qüestionari
• Assistència i Participació activa en els debats i activitats plantejades en les sessions.
• Elaboració de les activitats proposades en les sessions.
• Activitat Proposada de disseny metodològic centrat en el ABP en una assignatura