UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Renovant ApS: Toolkit d'Aprenentatge Servei Digital i Aprenentatge Servei amb Intel·ligència Artificial-IA

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 4
Durada presencial 4
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 11/07/2025
Data de finalització del curs 11/07/2025
Data d'inici d'inscripció 24/03/2025
Data de finalització d'inscripció 04/04/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 11/07/2025 10:00 11/07/2025 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
Professorat universitari. Preferentment, amb nocions d'Aprenentatge Servei
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Martinez Usarralde, Maria Jesus
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
  • Beneite Marti, Joshua
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius
  • Revisar i posar en valor quin és l'estat actual de la metodologia del ApS com a punt de partida: anàlisis DAFO.
  • Reconéixer algunes de les actuals tendències que es estàn escometent en Aprenentatge Servei.
  • Analitzar les potencialitats que té un Toolkit de ApS digital. Revisar el procés i les fases, amb algunes de les eines més apropiades per a cadascuna d'elles.
  • Conéixer les possibilitats de l'ús d'aplicacions d'Intel·ligència Artificial en el desenvolupament de projectes de ApS
Competències que es desenvoluparan
  • Conéixer i revisar algunes de les tendències més actuals d'Aprenentatge Servei.
  • Analitzar la modalitat d'Aprenentatge Servei digital: objectius, fases.
  • Ser capaç aplicar eines digitals a cadascuna de les fases d'Aprenentatge Servei Digital d'acord amb la seua naturalesa i fins, d'acord amb la filosofia dels toolkit.
  • Analitzar la modalitat d'Aprenentatge Servei amb IA: objectius, fases.
  • Ser capaç d'aplicar la conjunció d'aquestes metodologies i aquestes eines en els processos d'ensenyament i aprenentatge de l'alumnat universitari.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Lliurament d'un exemple: adaptació de la seua assignatura o a un ApS digital o a un projecte de ApS que implique l'ús de IA

Assistència, com a mínim, al 85% dels hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció