UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Seminari web amb vídeo de Zoom li permet retransmetre una reunió de Zoom a fins a 10 000 assistents de només visualització, depenent de la grandària de la seua llicència de seminari web. La capacitat de les llicències de seminaris web està compresa entre els 100 i els 10 000 participants. Com a amfitrió o panelista, pot compartir la seua pantalla, vídeo i àudio en un seminari web i els assistents poden usar el xat o les preguntes i respostes per a interactuar amb l'amfitrió i els panelistes.

Els seminaris web poden requerir registre previ, amb l'opció per a l'amfitrió d'agregar preguntes d'inscripció personalitzades, o la inscripció pot estar desactivada perquè els assistents s'unisquen amb només fer clic en un enllaç a l'hora del seminari web. Els seminaris web poden celebrar-se una vegada, poden celebrar-se en sèrie o la mateixa sessió pot celebrar-se diverses vegades.

Requisits previs

  • Ha de comprar un pla de seminaris web per a 100, 500, 1000, 3000, 5000 o 10 000 participants
  • El tipus d'usuari amfitrió ha de tindre llicència i ha de tindre assignat el complement per a seminaris web
  • Client d'escriptori de Zoom versió 3.0+
  • Aplicació mòbil de Zoom versió 3.0+

Nota: Zoom Rooms i els dispositius amb CRC (H.323 i SIP) poden unir-se a un seminari web i ser panelistes, però no poden ser amfitrions del seminari web.

Perquè els assistents disposen de fonts de 720p o 1080p, han d'estar habilitades per el Suport de Zoom. També han de complir-se tots els altres requisits de HD de grup de 720p o 1080p.

Adquisició d'una llicència de seminari web

Pot comprar una llicència de seminari web visitant https://zoom.us/billing#webinar o posant-se en contacte amb vendes. Més informació sobre com assignar una llicència de seminari web després de la compra.

Registre per a seminaris web

Els seminaris web poden requerir registre previ abans de l'esdeveniment. L'amfitrió pot aprovar a tots els inscrits automàtica o manualment. L'amfitrió pot agregar preguntes de registre personalitzades i generar informes al moment del registre.

Alternativament, l'amfitrió pot desactivar el registre per al seminari web. Els assistents hauran d'introduir el seu nom i adreça de correu electrònic en unir-se i els informes estaran limitats a aquesta informació.

Aprovació de registre


Hi ha dos mètodes d'aprovació per a seminaris web que requereixen registre:

  1. Aprovar manualment als inscrits: l'amfitrió del seminari web aprova o rebutja manualment als inscrits. Si s'aprova a una persona inscrita, aquesta rebrà un correu electrònic amb informació sobre com unir-se al seminari web.
  2. Aprovar automàticament als inscrits: els inscrits en el seminari web rebran automàticament un correu electrònic de confirmació que inclourà informació sobre com unir-se al seminari web.

Els seminaris web que requereixen registre tindran personalització del registre amb Informes de seminari web que inclouen els camps personalitzats.

Programar un seminari web

Convidar a assistents i panelistes

Els panelistes són participants plens de la reunió. Poden veure i enviar vídeo, compartir pantalla, fer anotacions, etc. Pot tindre 100 panelistes (inclòs l'amfitrió) en un seminari web. Tinga en compte que els panelistes rebran una invitació directa per correu electrònic diferent a la dels assistents del seminari web.

Els assistents són participants de només visualització, als quals es pot reactivar l'àudio si així ho decideix l'amfitrió. Les seues opcions de visualització del seminari web estan controlades per l'amfitrió. Poden interactuar amb l'amfitrió i els panelistes a través de la sessió de preguntes i respostes o el xat de l'esdeveniment.

Si el seminari web no requereix registre, pot copiar l'enllaç per a unir-se i compartir-lo amb els seus assistents.

Si el seminari web requereix registre, l'amfitrió haurà de compartir l'enllaç de registre i demanar-los als assistents que completen el formulari de registre. Una vegada inscrits, rebran un correu electrònic de notificació amb un enllaç exclusiu per a unir-se.

Hi ha tres formes diferents de convidar als assistents a inscriure's:

  • Copiar la URL de registre i compartir-la per correu electrònic, el seu lloc web, etc.
  • Seleccionar Copiar la invitació per a veure i copiar la invitació creada per Zoom i enviar-la als assistents.
  • Seleccionar Enviar-me la invitació per correu electrònic per a rebre una còpia de la invitació de Zoom que després vosté puga reexpedir als potencials assistents.

     

 

Iniciar un seminari web

Hi ha diverses maneres en les quals pot iniciar el seu seminari web.

  • Inicie sessió en el portal web de Zoom i faça clic en Seminaris web. Busque el seminari web, i faça clic a Iniciar.

     

  • En el client de Zoom, faça clic en la pestanya Reunions. Busque el seminari web, i faça clic a Iniciar.

     

  • Si ho ha agregat al seu calendari, faça clic en l'enllaç que apareix en el recordatori del seu calendari. Assegure's que haja iniciat sessió en el seu compte de Zoom abans de fer clic en l'enllaç.