Zoom ofereix diverses opcions per a programar una reunió. L'amfitrió té el control de les opcions de les seues reunions programades, excepte les configuracions que un administrador haja bloquejat per a tots els usuaris en el compte o per a tots els membres d'un grup específic.
- Programar-la des del client d'escriptori o l'aplicació mòbil de Zoom
- Programar-la des del portal web de Zoom
- Programar-la per a un altre usuari: guies en PDF per a assistents executius (Outlook, Google)
- Òbriga el client de Zoom i inicie sessió en Zoom.
- Faça clic en la icona Agendar i s'obrirà la finestra del programador.
- Seleccione la configuració de la seua reunió. Tinga en compte que algunes d'aquestes opcions poden no estar disponibles si estan deshabilitades i bloquejades en la posició «desactivat» en el nivell de compte o grup.
- Tema: introduïsca un tema o nom per a la reunió.
- Inici: seleccione una data i hora per a la reunió. Pot iniciar la reunió en qualsevol moment abans de l'hora programada.
- Duració: introduïsca la duració aproximada de la reunió. Aquest ajust només està destinat a programació. La reunió no finalitzarà transcorregut aqueix període de temps.
- Zona horària: de manera predeterminada, Zoom utilitzarà la zona horària de l'ordinador. Faça clic en el menú desplegable per a seleccionar una zona horària diferent.
- Reunió recurrent: trie si desitja configurar una reunió recurrent (l'ID de reunió serà el mateix en cada reunió).
- Vídeo
- Hoste: trie si desitja habilitar o deshabilitar el vídeo de l'amfitrió en unir-se a la reunió. Fins i tot si tria desactivar la funció, els amfitrions podran iniciar el vídeo.
- Participants: trie si desitja habilitar o deshabilitar el vídeo dels participants en unir-se a la reunió. Fins i tot si tria desactivar la funció, els participants podran iniciar el vídeo.
- Àudio: trie si desitja permetre que els usuaris criden només per telèfon, només per el àudio de l'equip, per tots dos o mitjançant àudio de tercers (si està habilitat en el seu compte).
- Opcions avançades: faça clic en la fletxa per a veure opcions addicionals per a la reunió.
- Requerir contrasenya de reunió: ací pot seleccionar l'ús de contrasenya i introduir la contrasenya de la reunió. Els participants hauran d'introduir-la abans d'unir-se a la reunió programada.
- Nota: La contrasenya de reunió ha de complir els següents requisits.
- Màxim de 10 caràcters
- Les contrasenyes distingeixen entre majúscules i minúscules
- Recomanem utilitzar caràcters alfanumèrics i els següents caràcters especials: @ * _ -
- El client d'escriptori de Zoom permet utilitzar caràcters alfanumèrics i els següents caràcters especials: @ * _ -
- El portal web de Zoom permet qualsevol tipus de caràcters, a excepció dels següents: & <> \
- Habilitar entrar abans que l'hoste: permet que els participants s'unisquen a la reunió sense l'amfitrió o abans que aquest s'unisca. La reunió finalitzarà transcorreguts 40 minuts per als usuaris de comptes bàsics (gratuïtes) si s'uneixen 3 o més persones.
- Silenciar als participants en entrar: si l'opció de entrar abans que l'hoste no està habilitada, se silenciarà a tots els participants a mesura que s'unisquen a la reunió. Els participants poden reactivar l'àudio per si mateixos després d'unir-se a la reunió.
- Nota: Per a silenciar a tots els participants presents en la reunió, consulte les opcions per a administrar participants.
- Usar ID personal de la reunió: marque aquesta opció si desitja usar la seua ID personal de la reunió. Si no se selecciona, es generarà un ID de reunió únic de manera aleatòria.
- Gravar la reunió automàticament: marque aquesta opció si desitja que la reunió es grave automàticament. Seleccione aquesta opció si desitja que l'enregistrament es realitze de manera local (en el seu ordinador) o en el núvol (zoom.us/recording).
- Publicar en llista d'esdeveniments públics: publica la reunió en la llista de reunions/seminaris web públics perquè tots puguen veure-la. Li recomanem que afija una contrasenya de reunió per a protegir-la.
- Programar per a: si té privilegis de programació per a un altre usuari, en el menú desplegable podrà triar la persona per a qui desitja programar un seminari web.
- Amfitrions alternatius: introduïsca l'adreça de correu electrònic d'un altre usuari de Zoom amb llicència en el seu compte per a permetre-li començar la reunió quan vosté estiga absent. Obtinga més informació sobre els amfitrions alternatius.
- Calendari: seleccione un servei de calendari per a afegir la reunió i enviar invitacions als participants.
- Outlook: es generarà un arxiu .ics que s'obrirà en Outlook, Windows Mail o iCal.
- Google Calendar: s'iniciarà el navegador predeterminat de l'usuari i obrirà la invitació en Google Calendar.
- Altres calendaris: s'obrirà una nova finestra, des d'on podrà copiar el text de la reunió i pegar-lo en el mètode de comunicació d'elecció.
- Faça clic en Agendar per a finalitzar i obrir el servei de calendari seleccionat i afegir-lo a la reunió.
Nota
- Si programa una reunió recurrent, haurà d'establir la recurrència en el servei de calendari.
- Si tria Altres calendaris podrà copiar i pegar la informació de la reunió programada, com la data, l'hora i la URL de la reunió.