
- Activitats per incorporar la sostenibilitat
- Recursos TAC/TIC
Metodologies actives per a afavorir l'aprenentatge profund dels estudiants.
La Xarxa Estatal de Docència Universitària, REDU, ha proposat un marc de desenvolupament acadèmic docent, MDAD, per a descriure el que considera una bona docència universitària. El MDAD proposa una visió avançada de la docència, identificant factors i pràctiques clau per a millorar l'aprenentatge de l'alumnat. Diverses universitats i la ANECA han plantejat que el programa DOCENTIA integre criteris i protocols per a l'avaluació de l'activitat docent alineats amb un marc de desenvolupament professional docent com el MDAD.
El grup d'innovació educativa, amb participació de professorat de tres universitats, desenvolupa processos d'innovació segons el procés d'investigació-acció, mitjançant el diagnòstic, disseny d'intervencions i avaluació de la consecució dels objectius de millora per mitjà de les dades arreplegades. Les estratègies que estem incorporant en la nostra pràctica docent són, fonamentalment, d'aprenentatge actiu i d'avaluació formativa.
En el projecte anterior hem fet una anàlisi sobre l'impacte en l'aprenentatge de les activitats que realitzem en la nostra docència,
particularment activitats docents innovadores, amb la finalitat de situar-nos en el mapa que establix el *MDAD. Els resultats presentats ajuden el professorat a progressar en el seu desenvolupament acadèmic docent segons les diferents dimensions del marc, incorporant aquelles activitats que més s'ajusten al camí que es desitge prendre en este mapa. Recentment s'ha publicat un conjunt d'estàndards per a l'avaluació del professorat en els nivells 1 i 2 del marc MDAD.
Per això el projecte per a este curs planteja l'autoavaluació sobre la base d'estos estàndards i traçar el mapa per a progressar en el nostre desenvolupament com a docents. El projecte inclou també la formació del professorat en l'elaboració de portafolis docents on aportar evidències i arguments per als procediments d'avaluació de naturalesa qualitativa requerits en els estàndards del nivell 2 del *MDAD.
L'objectiu principal del projecte per a este curs és plantejar i avaluar activitats d'aprenentatge actiu desenvolupades pel professorat centrades en l'alumnat, identificar les que més contribuïsquen a la millora docent i traçar el mapa per a progressar en el desenvolupament com a docents a través de futurs projectes d'innovació docent.
400 €
Degree in Multimedia Engineering
Degree in Data Science
Degree in Physics
Degree in Mathematics
Degree in Biotechnology
Degree in Nursing
Estudiants de Grau i Màster
- CERVERON LLEO, VICENTE
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- FUERTES SEDER, ARIADNA
- PDI-Titular d'Escola Universitaria
- Coordinador/a Curs
- MONTAGUT CLIMENT, MARIO ALBERTO
- PI-Invest Cont Ramon y Cajal
- AREVALILLO HERRAEZ, MIGUEL
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- COBOS SERRANO, MAXIMO
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Cap de Seccio-Servei
- Cap d' Iniciatives Uv Ocupacio
- ROGER VAREA, SANDRA
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Programa de Doctorat
- GARCIA PINEDA, MIGUEL
- PDI-Titular d'Universitat
- Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
- LOPEZ BALLESTER, JESUS
- PDI-Ajudant Doctor/A
- PEREZ CONDE, CARLOS
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- FERRIS CASTELL, RICARDO
- PDI-Titular d'Escola Universitaria
- Coordinador/a Curs
- BENAVENT GARCIA, MARIA ROSER
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
- Coordinador/a de Mobilitat
- Coordinador/a de Movilidad
- VES CUENCA, ESTHER DE
- PDI-Titular d'Universitat
Castaño Álvarez, Maria Asunción UJI
Marqués Andrés M. Mercedes UJI
Sanmartin Santos Isaías Salvador UJI
Zacarés González, Mario UCV
Arnau Gonzalez Pablo (PAS UV)
UJI
UCV