UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

Curs i seminaris European Banking Law

Logo d'European Banking Law

Període de l'esdeveniment: De 12 de febrer de 2020 a 4 de maig de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: La Nau. Facultat de Dret UV

Descripció:

Comencen les activitats de la tercera edició del mòdul Jean Monnet European Banking Law 2020.

La inauguració acadèmica està prevista per al dilluns 24 de febrer a la Sala de Seminaris del Centre Cultural La Nau, a les 18 hores. S'abordarà l'actualitat econòmica i jurídca bancària amb les intervencions de Jaime Casas Poy ( Director Territorial Bankia València i Castelló), Antonio Zafra Jiménez (Director Corporatiu Serveis Jurídics Bankia) i el propi director del curs, Juan Antonio Ureña Salcedo (professor de Dret Administratiu de la Universitat de València).

En la pàgina web www.europeanbankinglaw.com s'informarà puntualment de totes les activitats.

Organitza:

European Banking Law. Jean Monnet Module.

www.europeanbankinglaw.con

Contacta: Juan.A.Urena@uv.es