UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

Certificat en Tècniques d'Emprenedoria Innovadora

Període de l'esdeveniment:
  • De 6 de juliol de 2020 a 16 de juliol de 2020. Dimarts i dijous de 10:00 a 11:30.
  • 26 de maig de 2020 de 09:30 a 09:30. Tots els dies.

Lloc de realització: Online

Descripció:

El  Certificat “TÈCNIQUES D'EMPRENEDORIA INNOVADORA” està dirigit a l'estudiantat de grau, màster o doctorat interessat en adquirir de forma pràctica algunes de les competències i habilitats necessàries per a desenvolupar un projecte innovador, amb el suport de personal acadèmic i de professionals de reconegut prestigi.

Aquest programa comprén 4 mòduls formatius de 5 hores, sota el punt de vista del aprenentatge i utilitzant la innovació com a vehicle conductor. En cada mòdul es presenta una metodologia innovadora i l'estudiantat resol un repte d'innovació o un cas pràctic vinculat.

Què t’endús? A part d’emprendre de forma intensiva i experiencial metodologies innovadores, desenvoluparàs competències professionals i emprenedores necessàries per a que pugues desenvolupar el teu projecte d’innovació. Les persones que completen amb èxit el programa rebran un Certificat del curs Tècniques d’Emprenedoria Innovadora de 20 hores de duració.

Organitza:

Contacta: uvempren@uv.es