UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

La Facultat d’Economia convoca el VIII Premi Emprenedoria FdE

Participants en una edició anterior del premi

Període de l'esdeveniment: De 18 de de desembre de 2019 a 27 de de gener de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 10:00 a 13:00.

Lloc de realització: Consultar punt 5 de la convocatòria

Descripció:

Amb motiu del XIX Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria que se celebrarà els dies 29 i 30 de gener en la Facultat d’Economia, es convoca la huitena edició dels Premis Emprenedoria de la FdE.

Aquest concurs premia la posada en marxa del millor projecte empresarial realitzat per joves estudiants o titulats de la Facultat d’Economia. L'empresa creada pels candidats ha d'estar en funcionament i pot ser de qualsevol sector d'activitat econòmica.

Les sol·licituds podran presentar-se fins al 27 de gener de 2020. El projecte guanyador rebrà una dotació econòmic de 1.000€.

Les bases es troben publicades en el següent enllaç i en el Tauler UV (Pendent de  publicació en el DOGV).

Organitza:

Facultat d'Economia.