UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

Conferència sobre el màrqueting als supermercats

• UVGandia
  • 9 de març de 2020

El proper dimecres 11 de març, la professora Carmen Pérez, del departament de Comercialització i Investigació de Mercats, pronunciarà la conferència "Màrqueting a l'hipermercat. Quant de més has comprat?"

Aquesta conferència forma part del cicle de conferències d'Unisocietat organitzades pel Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat. En aquesta ocasió, la professora Carmen Pérez, de la Facultat d'Economia tractarà d'explicar als assistents com  influeixen les tècniques de màrqueting en allò que els consumidors adquiereixen en els supermercats. Serà el moment de respondre qüestions com: comprem sols el què necessitem? gastem més diners dels necessaris per la influència de la publicitat? com seria la nostra cistella de la compra si no estaguerem tan influenciats pel màrqueting?.

Les conferències d'Unisocietat estan obertes al públic en general i són d'accés lliure. Tenen lloc en l'aula 1 del Centre de Gandia de la UV. (Carrer Tossal, 8).